"Vaig formar part d'un equip que va rebre l'ordre de manipular els sistemes de Twitter per influir en les eleccions presidencials dels Estats Units de 2024.
-
"Vaig formar part d'un equip que va rebre l'ordre de manipular els sistemes de Twitter per influir en les eleccions presidencials dels Estats Units de 2024. No era subtil, ni era ètic.
Hem canviat completament el funcionament de l'algoritme, empenyent les publicacions pro-Trump i de la dreta a la part superior dels feeds de la gent. Perquè sembli equilibrat, també vam impulsar alguns crítics d'esquerra dels demòcrates, però tot es va calcular amb cura". -
-
remenca@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited byThis post is deleted!
-
jordibrus@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla tot plegat molt democràtic, oi?
Quina merda de gent! -
spla@mastodont.catreplied to jordibrus@mastodont.cat last edited by
@jordibrus molt democràtic... ️
-
altaveu@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by altaveu@mastodont.cat
@spla Era evident, molts ho vam notar i denunciar (deixant de publicar a X) però la confirmació d'Anne Roth @anneroth, ex treballadora de Twitter, és necessària i valenta!
https://theconcernedbird.substack.com/p/elon-musks-and-xs-role-in-2024-election
"La interferència d'X en les eleccions presidencials dels EUA el 2024".
-
spla@mastodont.catreplied to altaveu@mastodont.cat last edited by
-
fedihacker@masto.esreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla Tinc un compte dorment a X seguint menys d'una vintena de comptes i el puto Elon Musk no parava de sortir a la línia temporal per molt que marquessis els seus tuits com indesitjats o brossa. Vaig bloquejar el seu compte.
Aquest tut i altres anteriors amb dades del nombre d'impulsos que han rebut els comptes feixistes d'ençà que Musk assolí la direcció de l'empresa confirmen que X està al servei del feixisme. Un niu de desinformació massiva.
-
spla@mastodont.catreplied to fedihacker@masto.es last edited by
@Fedihacker claríssim, un pou feixista del que cal marxar eliminant el compte.