Doncs m'està agradant #DeltaChat, molt senzill de fer anar, res mes iniciar l'aplicació per primer cop et crea automàticament un perfil que no deixa de ser una adreça de correu electrònic i ja està.
-
Doncs m'està agradant #DeltaChat, molt senzill de fer anar, res mes iniciar l'aplicació per primer cop et crea automàticament un perfil que no deixa de ser una adreça de correu electrònic i ja està, no demana número de telèfon ni res semblant.
Els missatges van xifrats de persona a persona
Pot ser un bon substitut de Whatsapp (per qui encara el tingui). -
pdh_sedlr@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
-
cibersheep@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla lo millor és que hauries de rebre els emails sense fer falta s'app
-
spla@mastodont.catreplied to pdh_sedlr@mastodont.cat last edited by
@pdh_sedlr estic provant l'aplicació, no he mirat res del servidor
-
spla@mastodont.catreplied to cibersheep@mastodont.cat last edited by
@cibersheep a més a més!
-
papapep@mastotut.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla no em queda clar com cercar altres usuaris, més enllà del tema de l'escaneig del QR. Has de saber la seva adreça completa?
-
spla@mastodont.catreplied to papapep@mastotut.cat last edited by
@papapep per el que entenc cal enviar un enllaç del teu compte o també directament l'adreça de correu que et genera Delta Chat.
-
nostrat@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla de tota manera, si la majoria no vol deixar wasap, de qué serveix tenir alternatives?.
-
spla@mastodont.catreplied to nostrat@mastodont.cat last edited by
@nostrat sort que tenim alternatives, abans de Whatsapp que feia servir la majoria? el Messenger? és boníssim tenir alternatives on poder marxar individualment o en massa.
-
dgil@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @nostrat fins fa no massa anys tothom usava el #correuelectrònic. Guardo encara desenes de milers de correus. Però és clar, escriure requereix esforç, temps, dedicació, i fins i tot tenir cura de la persona a qui t'adreces.
-
isard@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla
Delta Chat, en un univers paral·lel, és l'aplicació més emprada per a la missatgeria instantània. Té molts avantatges.- Multiplataforma
- Missatges encriptats (auditat en 2024)
- Funcionament distribuït (fa servir els servidors de correu existents)
- Software lliure -
-
spla@mastodont.catreplied to isard@mastodont.cat last edited by
@isard excel·lent, gràcies!
-