La pel·lícula aquella de la Demi Moore, encara no l'he acabada.
-
La pel·lícula aquella de la Demi Moore, encara no l'he acabada. La combinació de veure-la + sopar, va ser una mala idea.
#TheSubstance@Caelumtangi Correcte, mala idea... la veritat és que és bastant gore, ja veuràs el final!
-
@Caelumtangi Correcte, mala idea... la veritat és que és bastant gore, ja veuràs el final!
-
@Caelumtangi Correcte, mala idea... la veritat és que és bastant gore, ja veuràs el final!
@quimsilvestre @Caelumtangi
M'encanta el final!!! No sopis, Sara! -
@quimsilvestre @Caelumtangi
M'encanta el final!!! No sopis, Sara!@angelalluna D'acord! @quimsilvestre
-
@angelalluna @quimsilvestre
ja l'he acabat i...ara no tinc ganes de berenar!
-
@angelalluna @quimsilvestre
ja l'he acabat i...ara no tinc ganes de berenar!
@Caelumtangi
Què t'ha semblat?? És tremenda, veritat??
A mi aquest final tan sortit de rosca em va donar molt de gust. Així, amb tothom ben esquitxat -
@Caelumtangi
Què t'ha semblat?? És tremenda, veritat??
A mi aquest final tan sortit de rosca em va donar molt de gust. Així, amb tothom ben esquitxat@angelalluna trobo que al final s'hi han recreat massa
@quimsilvestre -
@angelalluna trobo que al final s'hi han recreat massa
@quimsilvestre@Caelumtangi
I tant! Trobo q aquesta és la gràcia, ser tan absolutament desproporcionat i grotesc! -
@Caelumtangi
I tant! Trobo q aquesta és la gràcia, ser tan absolutament desproporcionat i grotesc!@angelalluna jo sóc més "minimalista" amb els finals... m'agraden ràpids i nets!
Editat: és que els esquitxos no me'ls puc treure del cap, s'han passat!
@quimsilvestre -
@angelalluna jo sóc més "minimalista" amb els finals... m'agraden ràpids i nets!
Editat: és que els esquitxos no me'ls puc treure del cap, s'han passat!
@quimsilvestre@Caelumtangi @angelalluna per això et vaig dir que era bastant gore. Pel meu gust al final al director se li va anar el cap.