Vaig anar a veure Missió Impossible i us ben juro que el nom fa la cosa, perquè tinc el cul baldat.
-
Vaig anar a veure Missió Impossible i us ben juro que el nom fa la cosa, perquè tinc el cul baldat. 2h 50' de pel·lícula.
@Caelumtangi jo abans em veia qualsevol cosa, ara he de pensar si val la pena vore alguna cosa tant llarga. Així que només vaig a vore pel·lícules de no més de 2 hores.
-
Vaig anar a veure Missió Impossible i us ben juro que el nom fa la cosa, perquè tinc el cul baldat. 2h 50' de pel·lícula.
This post is deleted! -
@Caelumtangi no m'atrau veure-la però ara menys
@spla jo és que mai em vull perdre res i després passa el que passa!
-
@Caelumtangi
Bon dia sara...
️
@Boqueroni bon dia!
-
@Caelumtangi jo abans em veia qualsevol cosa, ara he de pensar si val la pena vore alguna cosa tant llarga. Així que només vaig a vore pel·lícules de no més de 2 hores.
@khamsin ben fet! des d'avui mateix penso reflexionar sobre el teu tut!
-
This post is deleted!
@VallesaNorteny sí, tot en fan una experiència, però la butaca del cine que vaig, és traumàtica i l'edat també!
-
@khamsin ben fet! des d'avui mateix penso reflexionar sobre el teu tut!
@Caelumtangi també hi han excepcions, que em vaig vore Oppenheimer al cinema jajajajaja però si ho puc evitar les veig a casa i així puc parar per anar al lavabo
-
@Caelumtangi també hi han excepcions, que em vaig vore Oppenheimer al cinema jajajajaja però si ho puc evitar les veig a casa i així puc parar per anar al lavabo
@khamsin
! ostes! Oppenheimer em va agradar molt, aquesta sí que la vaig anar a veure el cinema!
-
@Caelumtangi No us sembla que el que es fa ara o és massa curt o és massa llarg? Enyoro les pel·lícules de 90 minuts i els llibres de 350 pàgines. Dubto que, en general, calgui més temps per a dir el que has de dir. Si tens més coses a dir pots fer un altre llibre o una altra pel·lícula. Però, si us plau, no facis una altra saga on el conte té pauses de 2 o 3 anys.
-
@khamsin
! ostes! Oppenheimer em va agradar molt, aquesta sí que la vaig anar a veure el cinema!
@Caelumtangi 3 hores de cadira jajajajaja
-
@Caelumtangi No us sembla que el que es fa ara o és massa curt o és massa llarg? Enyoro les pel·lícules de 90 minuts i els llibres de 350 pàgines. Dubto que, en general, calgui més temps per a dir el que has de dir. Si tens més coses a dir pots fer un altre llibre o una altra pel·lícula. Però, si us plau, no facis una altra saga on el conte té pauses de 2 o 3 anys.
@CarlesB Vivim en un món de plataformes que sense sortir de casa podem accedir a moltes sèries i pel·lícules. Segurament per salvar els cinemes + atraure un determinat públic, les pel·lícules tenen una durada més llarga, sigui per competir o per justificar el preu d'una entrada.