Entre dues i quatre regadores per dia, segons la xafogor i la d’hores d’aire acondicionat.
-
Entre dues i quatre regadores per dia, segons la xafogor i la d’hores d’aire acondicionat. Per a regar les plantes.
Ma mare fins i tot es desa l’aigua de bullir la patata i bajoca per a rentar paelles i plats.
I mentrestant un gran iot sense veles creua l’horitzó – amb gasoil, i piscina. No se n’adonen els milionaris que qualsevol dia els trinxaran? Que només existeixen perquè els ho permetem?
-
Entre dues i quatre regadores per dia, segons la xafogor i la d’hores d’aire acondicionat. Per a regar les plantes.
Ma mare fins i tot es desa l’aigua de bullir la patata i bajoca per a rentar paelles i plats.
I mentrestant un gran iot sense veles creua l’horitzó – amb gasoil, i piscina. No se n’adonen els milionaris que qualsevol dia els trinxaran? Que només existeixen perquè els ho permetem?
@Rierol compte què en fas de l'aigua residual de l'aire condicionat.
És destil·lada. -
@Rierol compte què en fas de l'aigua residual de l'aire condicionat.
És destil·lada.@Rierol si regues amb aquesta aigua has de pensar a abocar nutrients a les plantes d'alguna manera.
-
@Rierol si regues amb aquesta aigua has de pensar a abocar nutrients a les plantes d'alguna manera.
@jordiCasas vaig voler aprofitar l'aigua de l'assecadora per regar les plantes, en fer la trucada comodí a casa, la mare em va aconsellar que NO.
@Rierol -
@jordiCasas vaig voler aprofitar l'aigua de l'assecadora per regar les plantes, en fer la trucada comodí a casa, la mare em va aconsellar que NO.
@Rierol@Caelumtangi la de l'assecadora ja és una altra cosa. Temerària!
@Rierol -
@Caelumtangi la de l'assecadora ja és una altra cosa. Temerària!
@Rierol@jordiCasas la meva mare em va dir el mateix!
️@Rierol
-
@jordiCasas la meva mare em va dir el mateix!
️@Rierol
@Caelumtangi em fas sentir una mica iaio
-
@Caelumtangi em fas sentir una mica iaio
@jordiCasas No pas! Només heu coincidit!
-
@jordiCasas No pas! Només heu coincidit!
@Caelumtangi les mares sempre tenen raó, sempre
-
@RierolMoltes fibres a l'aigua de l'eixugadora. Però mentre no siguin de plàstics (roba de fibres sintètiques) no hi veig res malament.