Bon dia ☕ 🥐
-
Bon dia
-
Bon dia
@Max_Headroom Bon dia MAX.
-
Bon dia
@Max_Headroom bon dia!
-
@Max_Headroom bon dia!
@jordiCasas bon dia Jordi, he estat desconnectat, perdona el retard en contestar.
Al marge d'això, què tal amb la bateria? em tens ben entusiasmat... i això que no hi tinc gaire res a veure -
@Max_Headroom Bon dia MAX.
@Boqueroni bon dia JL
-
@jordiCasas bon dia Jordi, he estat desconnectat, perdona el retard en contestar.
Al marge d'això, què tal amb la bateria? em tens ben entusiasmat... i això que no hi tinc gaire res a veure@Max_Headroom bé, va fent la seva feina.
A la nit no ens cal la xarxa i al matí es carrega amb l'excedent de les plaques en dues hores, la resta d'excedent, per compensar a l'hivernQue la compensació ridícula de l'excedent no serveixi per gaire res tant me fa.
Segurament a l'hivern em caldrà una mica de xarxa però hauré generat excedents per compensar-ho en part.Si jo en necessito molt menys, contribueixo a preus més raonables per als altres, espero
-
@Max_Headroom bé, va fent la seva feina.
A la nit no ens cal la xarxa i al matí es carrega amb l'excedent de les plaques en dues hores, la resta d'excedent, per compensar a l'hivernQue la compensació ridícula de l'excedent no serveixi per gaire res tant me fa.
Segurament a l'hivern em caldrà una mica de xarxa però hauré generat excedents per compensar-ho en part.Si jo en necessito molt menys, contribueixo a preus més raonables per als altres, espero
@jordiCasas magnífic lo del estalvi
!!!!!
La cosa del preu raonable... què vols que et digui? l'oligopoli elèctric ha de mantenir a tota la colla de xoriços que van sortint de la política i aterrant als consells d'administració d'aquestes empreses perquè puguin canviar el "Mercedes" a la dona i a la "fulana" cada any a demès dels "gastos" i tal que tenen... 🤬 -
@jordiCasas magnífic lo del estalvi
!!!!!
La cosa del preu raonable... què vols que et digui? l'oligopoli elèctric ha de mantenir a tota la colla de xoriços que van sortint de la política i aterrant als consells d'administració d'aquestes empreses perquè puguin canviar el "Mercedes" a la dona i a la "fulana" cada any a demès dels "gastos" i tal que tenen... 🤬@Max_Headroom ben cert.
De tota manera mirar d'acostar-nos a l'autosuficiència energètica crec que és bona cosa -
@Max_Headroom ben cert.
De tota manera mirar d'acostar-nos a l'autosuficiència energètica crec que és bona cosa@jordiCasas i tant!!!!