vull que tornin els cibercafès,
-
@Caelumtangi @jordiCasas què és un cibercafè?
@vmateusimeon Han cantat línia! i un de molt jove!!!!! @jordiCasas
-
@vmateusimeon Han cantat línia! i un de molt jove!!!!! @jordiCasas
@vmateusimeon pagaves per accedir a Internet i si no hi havia lloc, et feies tots els #Cibers del teu barri. Allà hi havia la flor i nata!
@jordiCasas -
vull que tornin els cibercafès,
sense, la vida social ja no és la mateixa!Mireu que bé que estàvem!
#CiberCafèEditat: No sóc jo!
-
Mireu que bé que estàvem!
#CiberCafèEditat: No sóc jo!
@Caelumtangi
aquesta ets tu llavors? -
@Caelumtangi
aquesta ets tu llavors?@pdh_sedlr no pas!
-
@vmateusimeon pagaves per accedir a Internet i si no hi havia lloc, et feies tots els #Cibers del teu barri. Allà hi havia la flor i nata!
@jordiCasas@Caelumtangi @vmateusimeon @jordiCasas tu el que vols es jugar al counter strike de nou
-
@Caelumtangi @vmateusimeon @jordiCasas tu el que vols es jugar al counter strike de nou
@VallesaNorteny @jordiCasas això del counter strike no sé que carai és però @Caelumtangi m'ha fet recordar que sí que sabia que eren els cibercafès; recordo que la Montse em va fer-hi entrar a Roma per saludar als nostres fills petits que s'havien quedat amb ma germana. Hi vàrem anar i tornar en tren i la Montse va dir que mai més. No hi hem tornat més.
-
@VallesaNorteny @jordiCasas això del counter strike no sé que carai és però @Caelumtangi m'ha fet recordar que sí que sabia que eren els cibercafès; recordo que la Montse em va fer-hi entrar a Roma per saludar als nostres fills petits que s'havien quedat amb ma germana. Hi vàrem anar i tornar en tren i la Montse va dir que mai més. No hi hem tornat més.
@vmateusimeon @VallesaNorteny @Caelumtangi per part meva dels cibercafès m'he quedat amb els cafès
-
@vmateusimeon @VallesaNorteny @Caelumtangi per part meva dels cibercafès m'he quedat amb els cafès
@jordiCasas jo a l'època dels cibers no bevia cafè, i quan van desaparéixer sí
@vmateusimeon @VallesaNorteny -
@jordiCasas jo a l'època dels cibers no bevia cafè, i quan van desaparéixer sí
@vmateusimeon @VallesaNorteny@Caelumtangi no ens entabanis, no vagis de joveneta ara
@Caelumtangi no ens entabanis, no vagis de joveneta ara
@vmateusimeon @VallesaNorteny@jordiCasas Que vaig començar a beure cafè mooooolt tard!
@jordiCasas Que vaig començar a beure cafè mooooolt tard!
@vmateusimeon @VallesaNorteny@Caelumtangi @jordiCasas i el counter strike com queda, @VallesaNorteny?