Primera nit de dormir malament per massa calor i llevar-te cansat i de mal humor.
-
Primera nit de dormir malament per massa calor i llevar-te cansat i de mal humor.
M'encanta el encara no estiu. 🫤@spla encara no és estiu (
)
-
@spla encara no és estiu (
)
@Caelumtangi imagina't
️
-
@Caelumtangi imagina't
️
@spla Sí, entenc que no és normal aquesta primavera.
Els que teniu calor a la nit o us desperteu a mitja nit, abans d'anar a dormir, dutxeu-vos amb aigua tèbia.
Jo cada estiu ho faig, em baixa la temperatura corporal i dorms molt millor i seguit. -
Els que teniu calor a la nit o us desperteu a mitja nit, abans d'anar a dormir, dutxeu-vos amb aigua tèbia.
Jo cada estiu ho faig, em baixa la temperatura corporal i dorms molt millor i seguit.@Caelumtangi des de sempre em dutxo abans d'anar al llit, tot l'any.
-
@Caelumtangi des de sempre em dutxo abans d'anar al llit, tot l'any.
@spla No m'he explicat bé. Em refereixo que a l'estiu molta gent es dutxa just abans d'anar dormir amb aigua freda, i hauria de ser amb aigua tèbia per baixar temperatura i descansar millor.
-
@spla No m'he explicat bé. Em refereixo que a l'estiu molta gent es dutxa just abans d'anar dormir amb aigua freda, i hauria de ser amb aigua tèbia per baixar temperatura i descansar millor.
@spla i sí, jo també em dutxo tot l'any
-
@Caelumtangi ja, ho faig amb tèbia
-
@Caelumtangi ja, ho faig amb tèbia
@spla Doncs una cosa menys a descartar.
Influeixen altres factors.
-
@spla Doncs una cosa menys a descartar.
Influeixen altres factors.
@Caelumtangi no descartem que fa calor descontrolada per la data que som
-
Jo cada estiu ho faig, em baixa la temperatura corporal i dorms molt millor i seguit.@Caelumtangi @spla el contrast entre al temperatura exterior i la humitat relativa fa que el teu cos es possi a suar com si no hi hagués un demà si l’aigua es calenta o freda…
Si mantens la temperatura corporal aprop d’on la tenies avans de la dutxa… sues una litres menys -
@Caelumtangi @spla el contrast entre al temperatura exterior i la humitat relativa fa que el teu cos es possi a suar com si no hi hagués un demà si l’aigua es calenta o freda…
Si mantens la temperatura corporal aprop d’on la tenies avans de la dutxa… sues una litres menys@ienathean
!!! Super ben explicat! Gràcies!
@spla