Avui en dia cobro 800€ més del que cobrava fa 25 anys, quan vaig començar a ser una personeta productiva pel sistema.
-
Avui en dia cobro 800€ més del que cobrava fa 25 anys, quan vaig començar a ser una personeta productiva pel sistema.
-
@dgil i quant ha pujat el nivell de vida?
No ho he calculat, però suposo que aquests 800 euros no compensen. S'ha perdut molt nivell adquisitiu -
@dgil i quant ha pujat el nivell de vida?
No ho he calculat, però suposo que aquests 800 euros no compensen. S'ha perdut molt nivell adquisitiu@Crike serien més aviat 700€ en 25 anys. En % seria +58% en 25 anys, a raó d'un 2,32% l'any. Evidentment el cost de la vida ha augmentat molt més, i la pèrdua de poder adquisitiu és més que evident. No compensen, no.
-
@Crike serien més aviat 700€ en 25 anys. En % seria +58% en 25 anys, a raó d'un 2,32% l'any. Evidentment el cost de la vida ha augmentat molt més, i la pèrdua de poder adquisitiu és més que evident. No compensen, no.
Les beques per als estudis de doctorat segueixen essent de la mateixa* quantitat des de fa 25 anys, quan estudiava jo mateix i en tenia una.
Suposo que vol dir que els pares hi posen més, cosa que selecciona famílies riques (com al segle XIX), o que els estudiants treballen a temps parcial, cosa que n'empitjora els estudis.
* Ara cobren més però paguen impostos, així que el net és el mateix.
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic