Però què dius?
-
Però què dius?
Si això és sociabilitzar amb els veïns.... -
Però què dius?
Si això és sociabilitzar amb els veïns....@j_c69 em sembla bé la veritat
-
Però què dius?
Si això és sociabilitzar amb els veïns....@j_c69 hem perdut el nord...prendre la fresca?
-
@j_c69 em sembla bé la veritat
@VallesaNorteny
Jo no dic que en plena diagonal et posis al teu portal amb les cadires, però a barris com Horta o Poble Sec per què no? -
@j_c69 hem perdut el nord...prendre la fresca?
@joseamastodon
Si noi ....hem perdut el nord -
@VallesaNorteny
Jo no dic que en plena diagonal et posis al teu portal amb les cadires, però a barris com Horta o Poble Sec per què no?@j_c69 i escoltar a 2 persones parlant fins la 1 de la matinada quan has de llevar-te a les 7, o algú jugant al candy crush fins les 12
-
@j_c69 i escoltar a 2 persones parlant fins la 1 de la matinada quan has de llevar-te a les 7, o algú jugant al candy crush fins les 12
@VallesaNorteny @j_c69 la capital com sempre donant exemple... Als pobles sempre s'ha fet i a tot l'Ebre és una tradició molt arrelada. I no ha impedit mai el descans de ningú. Més aviat es parla fluix, sense estridències. Estic força cansat d'aquesta sobreregulació de l'espai públic.
-
@joseamastodon
Si noi ....hem perdut el nord@j_c69 @joseamastodon el govern progressista, diuen...
-
@VallesaNorteny @j_c69 la capital com sempre donant exemple... Als pobles sempre s'ha fet i a tot l'Ebre és una tradició molt arrelada. I no ha impedit mai el descans de ningú. Més aviat es parla fluix, sense estridències. Estic força cansat d'aquesta sobreregulació de l'espai públic.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny @j_c69 més enllà de que sembla que la notícia és falsa, que m'estranya d'El Crític, penso que hi ha un assumpte més de fons i molt més greu, i és que se'ns estan buidant les ciutats de xiquets, i per extensió de famílies. No usem les ciutats, l'entorn que habitem resta sense ús, sense vida...