Digueu-me raruno, però prefereixo usar #Thunderbird que no pas #Deltachat al mòbil...
-
Digueu-me raruno, però prefereixo usar #Thunderbird que no pas #Deltachat al mòbil...
-
cibersheep@mastodont.catreplied to dgil@mastodont.cat last edited by
@dgil em passa el mateix (per a s'Ubuntu Touch no està disponible, però sí un de semblant: Dekko).
Tampoc entenia quin avantatge té es DeltaChat i és que no és per a nosaltres. És sa generació anterior i la posterior (sembla un xat). És ridícul, però no saps el que costa de convèncer sa gent de que enviï un email, prefereixen un SMS perquè «no és tan seriós»i «no costa tant de fer»... no sé.
Mentre no trenquin la compatibilitat...
-
spla@mastodont.catreplied to cibersheep@mastodont.cat last edited by
@cibersheep no la trenca pas, son Postfix+Docecot els que fan la màgia com en els milers de servidors de correu clàssics @dgil
-
cibersheep@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
-
@cibersheep bé, és programari lliure i qualsevol pot muntar un servidor on connectar l'app Delta Chat @dgil
-
-
@cibersheep és que no és per escriure correus, és missatgeria xifrada punt a punt via chatmail, que és com un servidor de correu però molt optimitzat per a que sigui molt ràpid enviant els missatges. @dgil
-
-
@cibersheep sí, sí però que consti en acta que son coses diferents @dgil
-
vicentfg@mastodont.catreplied to spla@mastodont.cat last edited by
@spla @cibersheep @dgil Coneixes sa prova de s'ànec? https://en.m.wikipedia.org/wiki/Duck_test
Al final és un client avançat d'email. Tot i que s'altre dia vaig descobrir ses aplicacions WEBXDC que van sobre Delta. https://nlnet.nl/project/WebXDC/
Les heu provat?