Percentatge de persones que no s'identifiquen com espanyoles, per comunitats autònomes.
-
@spla ah, en plan, es una pàgina per votar opinions?
@celoman sí, enquestes
-
Percentatge de persones que no s'identifiquen com espanyoles, per comunitats autònomes.
@spla 22,7%? D'aquí plora sa criatura.
-
@spla però alertau amb es gallecs que estan molt locos...
-
@cibersheep malauradament
️
-
@spla però alertau amb es gallecs que estan molt locos...
@cibersheep sí, m'ha sobtat força
-
@cibersheep sí, m'ha sobtat força
@spla són molt rars. Ja t'ho dic ara (ma mare ho és) i tenc un coneixement per osmosi perquè deu-n'hi-do.
Són els més nacionalistes gallecs i nacionalistes espanyols a la vegada (i a sa mateixa frase).
-
@spla són molt rars. Ja t'ho dic ara (ma mare ho és) i tenc un coneixement per osmosi perquè deu-n'hi-do.
Són els més nacionalistes gallecs i nacionalistes espanyols a la vegada (i a sa mateixa frase).
@cibersheep creia que no era possible ser nacionalista per partida doble...
-
@spla XD XD XD
Una gran part de sa població no sabia xerrar en foraster fins fa quaranta anys, amb fort sentiment nacionalista gallec, però molt a favor del règim del Caudillo (que era seu).També és possible que contestessin a s'enquesta per fotre, o que no entenguessin sa pregunta XD.
-Usté se siente espanyola?
-No, no jaleja. Eu jaleja
-Entonces gallega, no?
-Eu? Sí. Espanya o máis jrande
-Pero le pongo que sí o que no?
-Sí, no? Pero con mi nombre no. Sí? -
@spla XD XD XD
Una gran part de sa població no sabia xerrar en foraster fins fa quaranta anys, amb fort sentiment nacionalista gallec, però molt a favor del règim del Caudillo (que era seu).També és possible que contestessin a s'enquesta per fotre, o que no entenguessin sa pregunta XD.
-Usté se siente espanyola?
-No, no jaleja. Eu jaleja
-Entonces gallega, no?
-Eu? Sí. Espanya o máis jrande
-Pero le pongo que sí o que no?
-Sí, no? Pero con mi nombre no. Sí?@cibersheep
difícil treure l'aigua clara
-
@spla un dia t'explicaré com és ser fill de gallega (i net, i nebot)...
De vegades es meu home s'emprenya amb jo i pens «és s'humor gallec. Hi ha un petit gallec dins meu» i és ver
-
-
@spla Si res no canvia, el color d'aquí deu anys serà molt més pàl·lid. Fins i tot podria ser que el color de l'espanyolitat fos més pàl·lid. Que sempre és una alegria però tampoc ens ajudaria.
-
@spla Si res no canvia, el color d'aquí deu anys serà molt més pàl·lid. Fins i tot podria ser que el color de l'espanyolitat fos més pàl·lid. Que sempre és una alegria però tampoc ens ajudaria.
@CarlesB esperem que no