#BonDia a aquelles que fan encanteris i dibuixen el món amb la mirada.
-
El cafè calent s'enceta amb el gust del petò quotidià i silenciós que arriba costera avall des del cim. Les piulades agafen un ritme de conversa entre les branques serenes. La claror ompli dels colors i les ombres que conforme els cosos i les pedres.
Entre les teles bressolades per la fresca matinera, la mirada acull l'horitzó que encara badalla.
-
El cafè calent s'enceta amb el gust del petò quotidià i silenciós que arriba costera avall des del cim. Les piulades agafen un ritme de conversa entre les branques serenes. La claror ompli dels colors i les ombres que conforme els cosos i les pedres.
Entre les teles bressolades per la fresca matinera, la mirada acull l'horitzó que encara badalla.
@bonobo bon dia, gràcies per el regal en forma de paraules
-
@bonobo bon dia, gràcies per el regal en forma de paraules
@Max_Headroom agraït jo per la teua mirada i per rebre amb sensibilitat unes lletres fetes amb dos dits. (I de vegades amb un.
)
-
@bonobo bon dia!
-
@bonobo bon dia!
#BonDia @Caelumtangi
Em faig el segon cafè amb tu. -
#BonDia @Caelumtangi
Em faig el segon cafè amb tu.@bonobo
!
xin
xin