Per què creieu que el fotoperiodista català @jordiborras, especialitzat en denunciar els moviments d'extrema dreta, continua actiu a X (twitter) i no publica res a Mastodon tot i tenir-hi compte des de fa anys?
-
spla@mastodont.catreplied to altaveu@mastodont.cat last edited by
@altaveu perquè la seva feina és ser on son els nazis, suposo @jordiborras
-
jordiborras@mastodon.socialreplied to altaveu@mastodont.cat last edited by
@altaveu en primer lloc, perquè em dóna la santa gana. En segon lloc, perquè és on puc fer millor bona part de la meva feina i en tercer lloc perquè a les meves xarxes hi publico on, quan i el que jo vull. I ni tu (que a més, ets un mentider) ni ningú, teniu cap dret a fiscalitzar la meva vida com un coi de policia franquista.
-
altaveu@mastodont.catreplied to jordiborras@mastodon.social last edited by
@jordiborras Caram quina mala baba! He mentit, jo? En fi, no vull cap polèmica. Disculpi'm vostè!
* Ah, sí. Al segon paràgraf que vaig acabar esborrant deia des de quan tens compte a Mastodon i que sí que hi publiques però poc.
Al mateix paràgraf deia que no volia polèmica ni obria debat. En fi. Error meu haver-ho publicat i haver esborrat el 2on paràgraf!
-
@altaveu has mentit, sí, aquí hi publico de tant en tant, quan puc i quan vull. I mala bava la teva: qui t’has pensat que ets per dir a la gent què ha de fer o no fer a les seves xarxes? Però si ni tant sols em segeixes a mastodont, a sant de què et permets fer aquesta fiscalització?
-
altaveu@mastodont.catreplied to jordiborras@mastodon.social last edited by
@jordiborras Estem debaten (aquí i a tot el món) com fer front a l'extrema dreta a les xxss i en la polítca i als carrers... I som en la campanya #SomhiJuntes.
Jo ni dic a ningú què ha de fer. He fet una pregunta. Aviam si m'estaras censurant o amenaçant tú ara!
* jo segueixo a qui vull i puc parlar de qui vulgui el segueixi o no.
-
@altaveu tu ets lliure de seguir a qui vulguis, faltaria més, i jo també, i de piular on vulgui, és clar, i no per això tu tens dret a fiscalitzar ningú. Així de senzill.
-
neuspcirera@mastodont.catreplied to jordiborras@mastodon.social last edited by
@jordiborras @altaveu crec que és una manera, barroera potser, -i motivada per la coronació de l'altre dia i les campanyes de fugida que per aquí fèien bullir l'olla- de dir-te que se't aprecia a tu i a la feinada que fas, sumada a les ganes que això del fedivers surti bé ...
-
jordiborras@mastodon.socialreplied to neuspcirera@mastodont.cat last edited by
@neuspcirera @altaveu doncs deixa’m dir-te que és la manera menys adequada. La gent fa el que bonament pot, quan pot i quan creu que ho ha de fer. Si això creix (tant de bo) en part és perquè l’ambient és més sa que el de X. I fiscalitzar el comportament a xarxes del personal de forma directa, segurament genera l’efecte contrari.
-
neuspcirera@mastodont.catreplied to jordiborras@mastodon.social last edited by neuspcirera@mastodont.cat
@jordiborras @altaveu i sí, hi vaig d’acord! ara bé tmb és indubtable que aquesta setmana ha sigut una muntanya russa d’emocions que demostra l’efecte que les xxs tenen sobre la nostra salut individual i col•lectiva ;;) cuidem-nos!
-
altaveu@mastodont.catreplied to neuspcirera@mastodont.cat last edited by
@neuspcirera Gràcies, Neus! Bona tarda a tots i totes! @jordiborras