Quina manera de pensar més rara.
-
Quina manera de pensar més rara. Fas un tut en català i algú que no segueixes ni et segueix et respon en castellà exigint que facis servir el castellà.
Au a fer la mà que dieu els valencians. -
Quina manera de pensar més rara. Fas un tut en català i algú que no segueixes ni et segueix et respon en castellà exigint que facis servir el castellà.
Au a fer la mà que dieu els valencians.@spla Pensava que aquí no passaven aquestes coses. Tinc això del fedivers una mica idealitzat.
-
@spla Pensava que aquí no passaven aquestes coses. Tinc això del fedivers una mica idealitzat.
@Ibnussabel hi ha elements rars que no han entés on son.
-
Au a fer la mà que dieu els valencians.@spla no és rara la paraula, no sé quina és, però rara no. Pensa que hi ha gent que considera el català de segona i no poca gent i no només gent de dretes. És així la cosa.
-
@spla no és rara la paraula, no sé quina és, però rara no. Pensa que hi ha gent que considera el català de segona i no poca gent i no només gent de dretes. És així la cosa.
@VallesaNorteny per això sempre en català a tot arreu
-
@VallesaNorteny per això sempre en català a tot arreu
@spla això haurien de fer els catalanoparlants.
-
Au a fer la mà que dieu els valencians.@spla a mí, en un vídeo a tiktok que no arriba a les mil visualitzacions, de sis comentaris, tres eren al més pur estil "Habla la lengua del imperio"
-
@spla a mí, en un vídeo a tiktok que no arriba a les mil visualitzacions, de sis comentaris, tres eren al més pur estil "Habla la lengua del imperio"
@dianalenay com si la xarxa fos del seu imperi 🤪
-
@dianalenay com si la xarxa fos del seu imperi 🤪
@spla la clàssica en español, que estamos en España mai no serà còmica
-
@spla la clàssica en español, que estamos en España mai no serà còmica
@dianalenay és força patètica
-
Au a fer la mà que dieu els valencians.@spla hauríem de tindre una paraula per a este tipus d'actituds. Com "espanyolejar", o fer "spanishplaining", o algo aixina.
"Actitud de la gent monolingüe espanyola consistent a exigir als demés que parlen únicament en castellà a tots els àmbits i llocs del món."
-
Au a fer la mà que dieu els valencians.@spla quin era el teu tut? De què parlaves? Em fa xafarderia. Tan difícil era d'entendre? Quina gentussa!
-
@spla quin era el teu tut? De què parlaves? Em fa xafarderia. Tan difícil era d'entendre? Quina gentussa!
@GelatDeTramussos no és un tut meu, llegeix el fil: https://mastodont.cat/@Rierol/114923949120677378
-
@GelatDeTramussos no és un tut meu, llegeix el fil: https://mastodont.cat/@Rierol/114923949120677378
@spla twittereja força, tot plegat. Quin fàstic de gent! Curiosament, no puc veure el seu perfil. Em surt en blanc.
-
@spla twittereja força, tot plegat. Quin fàstic de gent! Curiosament, no puc veure el seu perfil. Em surt en blanc.
@GelatDeTramussos no sé si la teva aplicació té la opció "mostra al navegador" o quelcom similar...
-
Au a fer la mà que dieu els valencians.spla@mastodont.cat És tant trist com inevitable. Sí t'expresses en català, sigui on sigui, pisos del que parlis, és només qüestió de temps que acabis trobant siguin brètol d'aquests.
-
@xbermusic si noi, surten de sota les pedres