-Para ser atendido en cadtellano espere.
-
-Para ser atendido en cadtellano espere. Para ser atendido en otros idiomas (toca't es collons) diga ZERO
-ZERO
-Buenos díasJa començam de mal humor
-Volia XXX
-Ah, sí. Aquí no es. Esto es para [quelcom de molt concret]
-És es número GENERAL que posa a sa web
-[Escolta en otros idiomas] -
-Para ser atendido en cadtellano espere. Para ser atendido en otros idiomas (toca't es collons) diga ZERO
-ZERO
-Buenos díasJa començam de mal humor
-Volia XXX
-Ah, sí. Aquí no es. Esto es para [quelcom de molt concret]
-És es número GENERAL que posa a sa web
-[Escolta en otros idiomas]És taaaan cansat tot...
-
És taaaan cansat tot...
@cibersheep moooolt cansat...
-
@cibersheep moooolt cansat...
@R @cibersheep
Si parleu en general, sí, tot plegat, però animeu-vos, encara estem vius i seguim parlant català! -
@R @cibersheep
Si parleu en general, sí, tot plegat, però animeu-vos, encara estem vius i seguim parlant català!@Caelumtangi gràcies
M'has recordat un dia que anava amb so cotxe (mala idea) i anava tan emprenyat que no em veia ses celles.
Conductora indecisa, passa tu, no jo, anam cap allà mateix i de sobta es fot a riure perquè anàvem tots dos despistadíssims... i se'm va contagiar l'alegria.Mira si basta poc!
-
@Caelumtangi gràcies
M'has recordat un dia que anava amb so cotxe (mala idea) i anava tan emprenyat que no em veia ses celles.
Conductora indecisa, passa tu, no jo, anam cap allà mateix i de sobta es fot a riure perquè anàvem tots dos despistadíssims... i se'm va contagiar l'alegria.Mira si basta poc!
@cibersheep
sort que en tenim d'aquests moments i records. No podem estar tot el dia enfadats de tot, és un mal viure! @R
-
@R @cibersheep
Si parleu en general, sí, tot plegat, però animeu-vos, encara estem vius i seguim parlant català!@Caelumtangi @R @cibersheep jo avui he aconseguit tancar el dia parlant tot el temps en català sense barallar-me amb ningú, inclòs fer canviar la llengua a una caixera de magatzem, així que don el dia per bo.