Quines ganes tinc de que vinguin de gust dutxes calentes, escudella i carn d'olla...
-
Quines ganes tinc de que vinguin de gust dutxes calentes, escudella i carn d'olla... de que faci fred, "vamus"!!!!
️
-
Quines ganes tinc de que vinguin de gust dutxes calentes, escudella i carn d'olla... de que faci fred, "vamus"!!!!
️
@Max_Headroom Una escudella freda?
-
This post is deleted! -
@qualcu perquè freda?
️
-
️
@Max_Headroom la setmana passada, al cap de setmana que vàrem fer tota la família a Andorra, aprofitant que va ploure i va baixar uns graus la temperatura, les meves filles es van fotre una escudella amb totes les de la llei per dinar. A una borda a la carretera Montaup. A casa som de fred, la calor se’ns fa llarga ja al juny. Per cert, la meva santa senyora es va menjar, amb molt de gust, una sopa de ceba. Que tampoc és un plat d’estiu.
-
@Max_Headroom la setmana passada, al cap de setmana que vàrem fer tota la família a Andorra, aprofitant que va ploure i va baixar uns graus la temperatura, les meves filles es van fotre una escudella amb totes les de la llei per dinar. A una borda a la carretera Montaup. A casa som de fred, la calor se’ns fa llarga ja al juny. Per cert, la meva santa senyora es va menjar, amb molt de gust, una sopa de ceba. Que tampoc és un plat d’estiu.
@JosepManel precisament per això, a mi m'agrada el fred, m'agrada que em vinguin de gust plats d'hivern, dutxes ben calentes i tal
tant hi fa si és juliol o si és febrer, la qüestió és que faci fred... clar que al juliol fred, el que se'n diu fred...
️
-
@qualcu perquè freda?
️
@Max_Headroom Perquè estem a l'estiu, i fa calor.
Si vols escudella, potser és millor freda