Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse

FòrumCAT

1. Home
  2. Uncategorized
  3. És molt pesat, això del meu avi i les havaneres.

És molt pesat, això del meu avi i les havaneres.

Scheduled Pinned Locked Moved Uncategorized
8 Posts 2 Posters 0 Views
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • pepmontes@mastodont.catP This user is from outside of this forum
    pepmontes@mastodont.catP This user is from outside of this forum
    pepmontes@mastodont.cat
    wrote last edited by

És molt pesat, això del meu avi i les havaneres. Cap interès en la figura d'Ortega Monasterio, militar reivindicat ara com una mena de salvador de la pàtria. Jo, com la majoria de la gent, no tinc informació suficient per saber si fou promotor de prostitucions vàries. Però... 👇

pepmontes@mastodont.catP 1 Reply Last reply
    0
    • pepmontes@mastodont.catP pepmontes@mastodont.cat

És molt pesat, això del meu avi i les havaneres. Cap interès en la figura d'Ortega Monasterio, militar reivindicat ara com una mena de salvador de la pàtria. Jo, com la majoria de la gent, no tinc informació suficient per saber si fou promotor de prostitucions vàries. Però... 👇

pepmontes@mastodont.cat
      wrote last edited by

... en el cas que fos culpable, quin sentit té prohibir una cançó perquè ell en va ser l'autor? La cançó en qüestió, que no és cap filigrana de la composició, ni musicalment ni literàriament, no diu res especialment censurable. Si la gent la vol cantar, que la canti, coi. 👇

0

... en el cas que fos culpable, quin sentit té prohibir una cançó perquè ell en va ser l'autor? La cançó en qüestió, que no és cap filigrana de la composició, ni musicalment ni literàriament, no diu res especialment censurable. Si la gent la vol cantar, que la canti, coi. 👇

pepmontes@mastodont.cat
        wrote last edited by

Quantes xorrades escoltem i cantem cada dia sense parar esment el nivell moral i polític dels seus autors? Si creus que el militar era xungo, no l'homenatgis a ell i deixa la gent que faci amb la cançó el que li vingui més de gust. L'ajuntamrnt ha sigut, realment, molt... 👇

0

Quantes xorrades escoltem i cantem cada dia sense parar esment el nivell moral i polític dels seus autors? Si creus que el militar era xungo, no l'homenatgis a ell i deixa la gent que faci amb la cançó el que li vingui més de gust. L'ajuntamrnt ha sigut, realment, molt... 👇

pepmontes@mastodont.cat
          wrote last edited by

.. maldestre. Dit això, no és menys ridícula ara la reivindicació de la cançoneta i les havaneres com a símbol nacional. Un gènere nascut de l'evocació d'aventures colonials impulsades per un estat denigrat pel nacionalisme és ara font d'essències catalanes? Les cançonetes...👇

0

.. maldestre. Dit això, no és menys ridícula ara la reivindicació de la cançoneta i les havaneres com a símbol nacional. Un gènere nascut de l'evocació d'aventures colonials impulsades per un estat denigrat pel nacionalisme és ara font d'essències catalanes? Les cançonetes...👇

pepmontes@mastodont.cat
            wrote last edited by

.. tenen la seva gràcia i han generat, certament, un cert moviment popular al seu voltant. Doncs molt be, celebrem-ho i gaudim-ne, però no les convertim en munició de batalles nacionals que no se sostenen històricament i que evoquen un colonialisme que curiosament rebutgem... 👇

0

.. tenen la seva gràcia i han generat, certament, un cert moviment popular al seu voltant. Doncs molt be, celebrem-ho i gaudim-ne, però no les convertim en munició de batalles nacionals que no se sostenen històricament i que evoquen un colonialisme que curiosament rebutgem... 👇

pepmontes@mastodont.cat
              wrote last edited by

... quan sospitem que ens el volen aplicar a nosaltres. Jo, com tot quisqui, també he cantat El meu avi, i també he tret el nas per Calella de Palafrugell algun estiu, però miro de no confondre anècdotes d'expansió festivalera i popular (tan populars com puguin ser els pijos...👇

0

... quan sospitem que ens el volen aplicar a nosaltres. Jo, com tot quisqui, també he cantat El meu avi, i també he tret el nas per Calella de Palafrugell algun estiu, però miro de no confondre anècdotes d'expansió festivalera i popular (tan populars com puguin ser els pijos...👇

pepmontes@mastodont.cat
                wrote last edited by

.. que estiuegen a Calella) amb manifestacions identitàries de fonament dubtós i expressió tronada. I sí, amb un mojito o un rom al costat es poden digerir, però, en general, cap passió per les havaneres.

max_headroom@mastodont.catM 1 Reply Last reply
                0

.. que estiuegen a Calella) amb manifestacions identitàries de fonament dubtós i expressió tronada. I sí, amb un mojito o un rom al costat es poden digerir, però, en general, cap passió per les havaneres.

max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
                  max_headroom@mastodont.catM This user is from outside of this forum
                  max_headroom@mastodont.cat
                  wrote last edited by

@pepmontes doncs si "cap passió per les havaneres", vaja malbaratament de tuts, set, ni més ni menys...
                  🤣 🤣 🤣 🤣
                  ...és conya, no t'ho prenguis a mal, has expressat la teva opinió amb molta cura 👍

1 Reply Last reply
                  0
                  Reply
                  • Reply as topic
                  Log in to reply
                  • Oldest to Newest
                  • Newest to Oldest
                  • Most Votes

• Login

• First post
                    Last post
                  0