Abans dels 16 anys no s'hauria de tenir mòbil.
-
-
-
@spla el meu de 12 en té però el té molt restringit, només per a telefonar a la família i algun amic. No té xarxes socials, bàsicament el té per a què sa mare o jo puguem parlar amb ell directament quan no estem amb ell.
Per mi no en tindria però les circumstàncies són les que són... -
@spla el meu de 12 en té però el té molt restringit, només per a telefonar a la família i algun amic. No té xarxes socials, bàsicament el té per a què sa mare o jo puguem parlar amb ell directament quan no estem amb ell.
Per mi no en tindria però les circumstàncies són les que són...@Dani em sembla molt assenyat.
-
@spla prohibít fins els 18!
-
@spla prohibít fins els 18!
@Caelumtangi
Prohibit fins als 72, i a la feina també.
@spla -
@Caelumtangi
Prohibit fins als 72, i a la feina també.
@spla@Caelumtangi
I res de buscar, lios amb estranys, ni mirar cosetes d,estes xorres de moure culs, ni penjar lo bé que menjes, ni lo tranquil que estàs, ni lo bònic que es el món que no pots disfrutar, que sembla que us agradi només mirant-vos el melic
@spla -
@Caelumtangi
I res de buscar, lios amb estranys, ni mirar cosetes d,estes xorres de moure culs, ni penjar lo bé que menjes, ni lo tranquil que estàs, ni lo bònic que es el món que no pots disfrutar, que sembla que us agradi només mirant-vos el melic
@spla -
@spla A favor. Tot i que la qüestió no és tenir o no tenir, sinó l'acompanyament i educació de pares i de familiars.
-
@Caelumtangi
No dona, ho dic per fer la conya, amb tú i sempre amb el teu consentiment. Però es que aquest taxatiu dels 18 anys m,ha donat molt de joc mental dels meus, soooorry
@spla -
@Caelumtangi
No dona, ho dic per fer la conya, amb tú i sempre amb el teu consentiment. Però es que aquest taxatiu dels 18 anys m,ha donat molt de joc mental dels meus, soooorry
@spla -
@spla Més que limitar l'edat obligaria que no pesessin menys de 16 kilos.
-
@Caelumtangi
Molt malament, et portaré a un classe de pilates que ho fliparàs🤫
@spla -
@spla Més que limitar l'edat obligaria que no pesessin menys de 16 kilos.
@iberwalker els mòbils?
-
@spla no som cap experta per opinar. Tanmateix diré la meva: tant joves coma vells estam massa enganxats als mòbils en comptes de ser més presents a la vida, no crec que sigui gens bo per la nostra salut mental
-
@spla no som cap experta per opinar. Tanmateix diré la meva: tant joves coma vells estam massa enganxats als mòbils en comptes de ser més presents a la vida, no crec que sigui gens bo per la nostra salut mental
@Fona els mòbils son com el soma d'aquella pel·lícula de ciència ficció, un món feliç.
-
@iberwalker els mòbils?
@spla Siiii! Mòbils per dur en carretilla.
-
@spla Siiii! Mòbils per dur en carretilla.
-
@Caelumtangi
Molt malament, et portaré a un classe de pilates que ho fliparàs🤫
@spla -
@spla els pares hauríem de donar exemple... i aquí estic jo enganxat al mòbil... m'has fet reflexionar... ara mateix el deix i me'n vaig a dormir...