Que complex que es deixar WhatsApp.
-
dgil@mastodont.catreplied to icaria36@social.anartist.org last edited by
@icaria36 @FrancescGali pots explicar-los que els atendràs millor i tindràs més cura d'ells si passeu a comunicar-vos per correu electrònic. El concepte de les cures em sembla molt interessant.
-
francescgali@mastodont.catreplied to dgil@mastodont.cat last edited by
@dgil @icaria36 gracies pels vostres punts de vista i exemples. Crec que començaré provant Delta Chat si és la eina més fàcil. Per almenys se coherent encara que sigui a estones
Totalment d'acord que s'hagi de recuperar l'ús del correu electrònic que pot ser molt útil encara que sigui per missatges curts.
He comprovat que molta gent ja ni obre el correu.Ja us aniré explicant i ja us llegiré les experiències?
-
pdh_sedlr@mastodont.catreplied to francescgali@mastodont.cat last edited by
@FrancescGali @dgil @icaria36
Fa uns mesos que utilitzem deltachat per a coses de la familia. WhatsApp i email son per feina/ tràmits/ ... -
dgil@mastodont.catreplied to pdh_sedlr@mastodont.cat last edited by
@pdh_sedlr @FrancescGali @icaria36 a la feina, correu electrònic i Google Chat. Tràmits, sempre correu electrònic. El meu ideal seria #xmpp, però em conformaria convèncer la família que es passés a #Signal.
-
@dgil perquèt'agradamés xmpp que DeltaChat ?@pdh_sedlr @icaria36
-
dgil@mastodont.catreplied to francescgali@mastodont.cat last edited by
@FrancescGali @pdh_sedlr @icaria36 si al final es tracta d'enviar correus electrònics, prefereixo fer-ho a través de l'app que toca.
-
dgil@mastodont.catreplied to dgil@mastodont.cat last edited by
@FrancescGali @pdh_sedlr @icaria36 I dins de les apps de missatgeria, les que usen #xmpp són descentralitzades, protocols oberts, etc.
-
icaria36@social.anartist.orgreplied to dgil@mastodont.cat last edited by
@dgil @FrancescGali @pdh_sedlr XMPP està molt bé i jo he utilitzat des de Jabber, Gaim, Gajim, Jabber... fins a Conversations. El problema és que les apps per a Android i iPhone són subpar, i tot plegat massa geek per a la majoria dels meus contactes de WhatsApp. Les apps de Delta Chat són un millor aterratge per a amistats i familiars. Tampoc perfectes, WhatsApp, Signal i XMPP tenen més funcionalitats, però les bàsiques que utilitzes més estan ben cobertes.
Ah, i https://github.com/deltachat/deltachat-core-rust/blob/main/standards.md
-
dgil@mastodont.catreplied to icaria36@social.anartist.org last edited by
@icaria36 @FrancescGali @pdh_sedlr llavors dec ser una mica geek.
-
@dgil has de provar el tema de les app de #deltachat potser no et farà canviar d'opinió però segur que t'agradarà trastejar-ho. @spla hi ha creat aquest grup per fer proves en català
https://i.delta.chat/#377B4AFA9B66DB93B72D99299CE319B5E89A6260&a=35ogzte7o%40nine.testrun.org&g=fedivers&x=C6QrfJ40wYVtrxxWKam6Cvc-&i=Jkjx4a2CXamvoEBXueWQsaKX&s=2aXsV7gwLiu2_Qt7TJgEmpUg -
-
dgil@mastodont.catreplied to francescgali@mastodont.cat last edited by
@FrancescGali @spla ja la vaig provar. Reconec que és molt bona, però me la vaig desinstal·lar. Fet i fet, enviava correus. Era la sensació que tenia.