Fa 11 anys que visc amb la meva parella.
-
Fa 11 anys que visc amb la meva parella. És analògica.
Només fa servir el mòbil per treballar. Li vaig dir que, quan es jubili, li obriré un compte a Mastodon.
Em va dir:
—Sí, quines ganes. Fes-ho un dia abans (jubilació) !
El mòbil, el llençaré el mar. -
Fa 11 anys que visc amb la meva parella. És analògica.
Només fa servir el mòbil per treballar. Li vaig dir que, quan es jubili, li obriré un compte a Mastodon.
Em va dir:
—Sí, quines ganes. Fes-ho un dia abans (jubilació) !
El mòbil, el llençaré el mar.@Caelumtangi tinc un germà també analogic, tenia un mòbil sense internet ni res, d'aquells antics, però es va cansar i ja fa temps que no en té cap. És impossible contactar directament amb ell.
-
@Caelumtangi tinc un germà també analogic, tenia un mòbil sense internet ni res, d'aquells antics, però es va cansar i ja fa temps que no en té cap. És impossible contactar directament amb ell.
@spla M'agrada molt aquesta manera de viure, però en el meu cas, penso que encara no he arribat en aquesta "etapa".
La meva parella si no fos per la feina no en tindria. Espera aquest dia, cada dia.
El meu pare té mòbil i sempre l'ha deixat a casa, com si fos un fixe. -
@Caelumtangi tinc un germà també analogic, tenia un mòbil sense internet ni res, d'aquells antics, però es va cansar i ja fa temps que no en té cap. És impossible contactar directament amb ell.
@spla @Caelumtangi quina enveja que em fa la gent així, analògica.
-
@spla M'agrada molt aquesta manera de viure, però en el meu cas, penso que encara no he arribat en aquesta "etapa".
La meva parella si no fos per la feina no en tindria. Espera aquest dia, cada dia.
El meu pare té mòbil i sempre l'ha deixat a casa, com si fos un fixe.@Caelumtangi he estat molts anys amb mòbil d'empresa que podia sonar en qualsevol moment. La sensació que tens quan ja no el tens és de llibertat total.
-
@Caelumtangi he estat molts anys amb mòbil d'empresa que podia sonar en qualsevol moment. La sensació que tens quan ja no el tens és de llibertat total.
@spla Sí! és el que dius. Vol llibertat.
-
@spla Sí! és el que dius. Vol llibertat.
@Caelumtangi ho entenc perfectament.
-
@spla @Caelumtangi quina enveja que em fa la gent així, analògica.
@jomorespi @spla Cert, em fa molta!