«Catalunya continua sent vista a Espanya com l’enemic interior»
-
«Catalunya continua sent vista a Espanya com l’enemic interior»
@spla "Crec que ha quedat demostrat que la comunitat internacional no mourà un dit per nosaltres, que la Unió Europea no té gens d'interès en què Catalunya sigui independent"
Penso al mateix! -
@spla "Crec que ha quedat demostrat que la comunitat internacional no mourà un dit per nosaltres, que la Unió Europea no té gens d'interès en què Catalunya sigui independent"
Penso al mateix!@Caelumtangi jo també, ja ha demostrat que no ens mirava ni ens mira.
-
@Caelumtangi jo també, ja ha demostrat que no ens mirava ni ens mira.
@spla Correcte, i molt encertat, en present! "ni ens mira".
-
@Caelumtangi @spla ni ens mirarà
#DUI
-
@Caelumtangi @spla ni ens mirarà
#DUI
@xevhi @Caelumtangi @spla aquesta necessitat de reconeixement de l'altri la traslladem de l'esfera personal a l'esfera de poble/cultura/identitat i no té la rellevància que li donem en aquest segon context.
Potser el reconeixement polític sí que ho requereix.
Tanmateix, ets qui ets com a poble, culturalment parlant, pel sol fet de ser-hi i fer la teva, a la teva manera.
El complex de poble que no mereix ser-ho és l'inici de la seva desaparició. -
@xevhi @Caelumtangi @spla aquesta necessitat de reconeixement de l'altri la traslladem de l'esfera personal a l'esfera de poble/cultura/identitat i no té la rellevància que li donem en aquest segon context.
Potser el reconeixement polític sí que ho requereix.
Tanmateix, ets qui ets com a poble, culturalment parlant, pel sol fet de ser-hi i fer la teva, a la teva manera.
El complex de poble que no mereix ser-ho és l'inici de la seva desaparició.@jordiCasas @Caelumtangi @spla jo declararia la independència demà mateix. Tenim tot el dret del món a ser el que decidim ser. La nostra vida ens pertany, com a persones i com a poble. Som lliures d'autogovernar-nos, totalment legítim com tota la resta de pobles del món.
-
@Caelumtangi @spla doncs jo discrepo: sí que ens mira, però no com ens agradaria a nosaltres. Ens venen Europa com a ens amb entitat pròpia, però un i altre cop demostren que continua sent una acumulació de reis de taifes amb interessos propis i particulars (ja no parlem dels lobbies) sense interès real en la creació d'una Europa real i plural.
Mireu com afronten el tema de Palestina, imaginem-nos com ens deuen veure a nosaltres... -
@Caelumtangi @spla doncs jo discrepo: sí que ens mira, però no com ens agradaria a nosaltres. Ens venen Europa com a ens amb entitat pròpia, però un i altre cop demostren que continua sent una acumulació de reis de taifes amb interessos propis i particulars (ja no parlem dels lobbies) sense interès real en la creació d'una Europa real i plural.
Mireu com afronten el tema de Palestina, imaginem-nos com ens deuen veure a nosaltres... -
@jordiCasas @Caelumtangi @spla jo declararia la independència demà mateix. Tenim tot el dret del món a ser el que decidim ser. La nostra vida ens pertany, com a persones i com a poble. Som lliures d'autogovernar-nos, totalment legítim com tota la resta de pobles del món.
@xevhi @jordiCasas @spla tot el tema referent d'identitat ja el tenim, simplement en no ser independents, ens mengem el relat Ñ cada dia amb els "nostres" mitjans públics subvencionats i pagats per tots nosaltres com per ex.la TV3 + l'oci en castellà...molts nouvinguts/estrangers parlen català, més dels que ens pensem, i no tots els joves d'aquí Cat canvien l'idioma per parlar.
El poble català hi és sempre, la percepció que Ñ ens vol fer creure, en realitat no existeix. És política. -
@xevhi @jordiCasas @spla tot el tema referent d'identitat ja el tenim, simplement en no ser independents, ens mengem el relat Ñ cada dia amb els "nostres" mitjans públics subvencionats i pagats per tots nosaltres com per ex.la TV3 + l'oci en castellà...molts nouvinguts/estrangers parlen català, més dels que ens pensem, i no tots els joves d'aquí Cat canvien l'idioma per parlar.
El poble català hi és sempre, la percepció que Ñ ens vol fer creure, en realitat no existeix. És política.@xevhi @jordiCasas @spla i amb això no estic dient que la llengua catalana no tingui cap problema. Actualment sí que el té, sobretot a les escoles amb la seva diversitat + l'oci que es consumeix (malauradament predomina el castellà) + respectar-nos com a catalans i no canviar l'idioma.