Confinats els veïns de Vilanova, Calafell, Cubelles, Cunit i les Roquetes per un incendi químic que ha format un núvol de clor + la sonda soviètica a punt d'impactar a la Terra i encara no hem ni 1/2 començat el dissabte!
-
Confinats els veïns de Vilanova, Calafell, Cubelles, Cunit i les Roquetes per un incendi químic que ha format un núvol de clor + la sonda soviètica a punt d'impactar a la Terra i encara no hem 1/2 començat el dissabte!
-
Confinats els veïns de Vilanova, Calafell, Cubelles, Cunit i les Roquetes per un incendi químic que ha format un núvol de clor + la sonda soviètica a punt d'impactar a la Terra i encara no hem 1/2 començat el dissabte!
-
@Caelumtangi
fot-li bo! Bon dia!
️
-
@Caelumtangi
fot-li bo! Bon dia!
️
@violistevalencia
!
a u t o d e s t r u c c i ó🤯
-
@Caelumtangi Castelldefels també està afectat?
-
This post is deleted! -
@Caelumtangi Castelldefels també està afectat?
@ArenseJurado ni idea! tot el que he escrit, és el que he llegit d'una notícia.
No visc allà. -
@ArenseJurado ni idea! tot el que he escrit, és el que he llegit d'una notícia.
No visc allà.@Caelumtangi Joé... ara estic proemupat.
Tinc amics allà a Vilanova, espero no els hi hagi passat re de dolent. -
@Caelumtangi Joé... ara estic proemupat.
Tinc amics allà a Vilanova, espero no els hi hagi passat re de dolent.@ArenseJurado no et preocupis! et passo enllaç, s'ha aixecat confinament
https://www.vilaweb.cat/noticies/incendi-quimic-vilanova-confinament-garraf-baix-penedes/
-
@Caelumtangi
A estones m'estic posant paranòica: ho estan fent coincidir tot per deixar-nos estabornits definitivament?? -
@Caelumtangi
A estones m'estic posant paranòica: ho estan fent coincidir tot per deixar-nos estabornits definitivament??@angelalluna penso que sempre han passat coses, simplement que ara, tot ha de ser èpic o viure-ho com una pel·lícula de ciència ficció...
-
@angelalluna penso que sempre han passat coses, simplement que ara, tot ha de ser èpic o viure-ho com una pel·lícula de ciència ficció...
@Caelumtangi @angelalluna doncs si el temps ho permet, demà farem castells a Girona.