@papapep capítol 4 de Black Mirror, penso que t'agradarà 👌
-
@papapep capítol 4 de Black Mirror, penso que t'agradarà
-
@papapep capítol 4 de Black Mirror, penso que t'agradarà
@Caelumtangi dels millors de fa temps. Primer perquè l'accent escocès d'en Peter Capaldi sempre és benvingut i, segon, pel rerefons antropològic que és, com passa a la bona ciència ficció, del que s'està parlant realment. Una versió pixelada i benevolent dels Borgs d'Star Trek:TNG? El meu vot és que sí
-
@Caelumtangi dels millors de fa temps. Primer perquè l'accent escocès d'en Peter Capaldi sempre és benvingut i, segon, pel rerefons antropològic que és, com passa a la bona ciència ficció, del que s'està parlant realment. Una versió pixelada i benevolent dels Borgs d'Star Trek:TNG? El meu vot és que sí
@papapep totalment d'acord!
-
@papapep totalment d'acord!
@Caelumtangi el 6è, el dels móns immersius, té moltes pujades i baixades... té moments bastant "meh" i d'altres que remunten. El final prou millor del que el recorregut anunciava, però podría haver abandonat diversos cops a mig capítol.
Ara atacaré el primer. -
@Caelumtangi el 6è, el dels móns immersius, té moltes pujades i baixades... té moments bastant "meh" i d'altres que remunten. El final prou millor del que el recorregut anunciava, però podría haver abandonat diversos cops a mig capítol.
Ara atacaré el primer.@papapep el 6è capítol l'hagués flipat molt fa 15 anys enrera! No ara.
Com idea m'agrada el guió, però et dono la raó que té moments bastant fluixos. S'hauria de tornar a fer un replanteig, agafar el guió, donar-li tres voltes més de centrifugat, i fer-ne una bona pel·lícula amb una atmosfera més futurista/avantguardista...