Osti, Avui torno a escoltar a algú que diu que el polze aixecat és una reacció de "rebut", com desanimat.
-
Osti, Avui torno a escoltar a algú que diu que el polze aixecat és una reacció de "rebut", com desanimat.
Collons, jo la faig servir com a "guai", amb èmfasi, com en Lee de Naruto!
-
Collons, jo la faig servir com a "guai", amb èmfasi, com en Lee de Naruto!
@Zorion Idem!
[] + celles cap amunt =
[]+ mueca llavi =
-
@Zorion Idem!
[] + celles cap amunt =
[]+ mueca llavi =
@Caelumtangi @Zorion Al meu cap no li entra que si vols dir
facis servir
Entenc que no és tan literal. Però segueixo sense fer-me la idea que es pugui posar un polze amunt volent dir "ho accepto però no hi estic d'acord". Suposo que no tinc pas emoji per a això... Si és això ho escric amb paraules.
-
@Caelumtangi @Zorion Al meu cap no li entra que si vols dir
facis servir
Entenc que no és tan literal. Però segueixo sense fer-me la idea que es pugui posar un polze amunt volent dir "ho accepto però no hi estic d'acord". Suposo que no tinc pas emoji per a això... Si és això ho escric amb paraules.
@Zorion En el meu cap si t'escrivís què no l'hi entra, no acabaríem mai. No entenc cap emoticona, perquè totes les interpreto com em dóna la real gana + múltiples opcions, segons el meu context i com ho visc, és clar
-
@Zorion En el meu cap si t'escrivís què no l'hi entra, no acabaríem mai. No entenc cap emoticona, perquè totes les interpreto com em dóna la real gana + múltiples opcions, segons el meu context i com ho visc, és clar
@Caelumtangi Al meu cap aquests dos venen a ser equivalents:
-
@Caelumtangi Al meu cap aquests dos venen a ser equivalents:
@Zorion En el meu cap, veu primer : [
] el morro+ unes orelles d'un conill de perfil (ombra xinesa), m'entens?!