Qui s'ha banyat sencereta en 5 minuts?
-
wrote 22 days ago last edited by
-
wrote 22 days ago last edited by caelumtangi@mastodont.cat@majo les millors escenes romàntiques són filmades amb pluja! quan un està ben xopa sempre condueix a que passin coses inesperades!
Com petinar i caure (em va passar) -
wrote 22 days ago last edited by@majo això és corea?
-
@majo això és corea?
wrote 22 days ago last edited by@nan Corea país o Corea barri de Gandia?
-
@nan Corea país o Corea barri de Gandia?
wrote 22 days ago last edited by@majo tu q creus?!!!
-
@majo tu q creus?!!!
wrote 22 days ago last edited by@nan El primer pensament ha sigut el barri, però xico, no sé, no estic al teu cap? Hahaha
P.S. Es el barri de Roís de Corella
-
@majo les millors escenes romàntiques són filmades amb pluja! quan un està ben xopa sempre condueix a que passin coses inesperades!
Com petinar i caure (em va passar)wrote 22 days ago last edited by@Caelumtangi Com convertir-te de repent en Donya Samarreta mullada
-
@Caelumtangi Com convertir-te de repent en Donya Samarreta mullada
wrote 22 days ago last edited by@majo Correcte!
-
@majo això és corea?
wrote 22 days ago last edited by -
@nan El primer pensament ha sigut el barri, però xico, no sé, no estic al teu cap? Hahaha
P.S. Es el barri de Roís de Corella
wrote 22 days ago last edited by@majo Corella,corea no anava mal encaminat!!!
-
wrote 22 days ago last edited byThis post is deleted!
-
wrote 22 days ago last edited by@majo no he vist a ningú i això que me l'he mirat detingudament tres cops.
-
wrote 22 days ago last edited by
@Caelumtangi @nan A estes altures de la vida, poques coses em sorprenen... 🤭
-
@majo no he vist a ningú i això que me l'he mirat detingudament tres cops.
wrote 22 days ago last edited by@vmateusimeon que esperaves veurem a mi tota xopa?
-
@majo Corella,corea no anava mal encaminat!!!
-
@vmateusimeon que esperaves veurem a mi tota xopa?
wrote 22 days ago last edited by@majo aviam, si enfoques cap a l'altra banda és impossible.
-
@majo aviam, si enfoques cap a l'altra banda és impossible.
wrote 22 days ago last edited by@vmateusimeon @majo pareu que no puc començar la sèrie! Ploro.
-
@vmateusimeon @majo pareu que no puc començar la sèrie! Ploro.
wrote 22 days ago last edited by vmateusimeon@mastodont.cat@Caelumtangi @majo ara dutxat me n'aniré a berenar (tant se val l'hora, jo bereno) i faré com si no hagués vist res.
-
@vmateusimeon @majo pareu que no puc començar la sèrie! Ploro.
wrote 22 days ago last edited by@Caelumtangi @vmateusimeon La idea era que veguereu la causa de mi desgràcia, no la desgràcies en si hahaha
-
@Caelumtangi @majo ara dutxat me n'aniré a berenar (tant se val l'hora, jo bereno) i faré com si no hagués vist res.