Em pregunto quina necessitat real hi ha de rebaixar l'edat per poder votar a setze anys.
-
Em pregunto quina necessitat real hi ha de rebaixar l'edat per poder votar a setze anys.
-
@papapep Sense saber-ho, se m'acut que amb 16 anys ets una persona manipulable, i que la maduresa deu ser la mateixa dels polítics...
-
@papapep Sense saber-ho, se m'acut que amb 16 anys ets una persona manipulable, i que la maduresa deu ser la mateixa dels polítics...
@Caelumtangi som manipulables amb 18, tot i que se'ns considera legalment adults, imagina't amb 16. Que sí, que hi ha excepcions, com a tota estadística, però que no són la norma i, a més, sembla que anem enrere com els crancs en això...
-
@Caelumtangi som manipulables amb 18, tot i que se'ns considera legalment adults, imagina't amb 16. Que sí, que hi ha excepcions, com a tota estadística, però que no són la norma i, a més, sembla que anem enrere com els crancs en això...
@papapep Oi tant que sí!,
potser inclús som manipulables fins que ens morim, vés a saber...!
Si els 16 ets prou madur per conduir un cotxe (si no recordo malament, deien que ho volien canviar), també ho ets per votar? potser pensen així... -
Som manipulables a qualsevol edat, qualsevol classe social, i en qualsevol lloc.
Amb el jovent actual no sé si pujaran les dretes. Les mateixes que els perjudicaran. O potser les esquerres que tampoc faran gaire per ells.