També a les xarxes socials se n'ha de parlar i no passa res,
-
aportar sense canvi de res, sí —a la vida en general –, però després aquest "jo" que va per davant, sempre queda al descobert per més que es vulgui tapar.
La línia fina del benefici propi.
#ReflexionsS.XXI -
aportar sense canvi de res, sí —a la vida en general –, però després aquest "jo" que va per davant, sempre queda al descobert per més que es vulgui tapar.
La línia fina del benefici propi.
#ReflexionsS.XXI@Caelumtangi
Parlar de q? -
@Caelumtangi
Parlar de q?@Kaiz d' actuar en benefici propi però fent veure que no... així, en general...de la vida!
bon dia! -
@Kaiz d' actuar en benefici propi però fent veure que no... així, en general...de la vida!
bon dia!@Caelumtangi
Tothom actua en benefici propi sigui plural, aliè o personal, el qüestionament d,aquest valor es basicament la percepció moral de cada persona, en vers si està disposada a oferir part del seu benefici o el vol acaparar, si es pel tema del politic i la Jessica, això es directament prostitució amb diners publics igual que la monarquía pero esta gent no té moral.
Bon dia, preciosa. -
@Caelumtangi
Tothom actua en benefici propi sigui plural, aliè o personal, el qüestionament d,aquest valor es basicament la percepció moral de cada persona, en vers si està disposada a oferir part del seu benefici o el vol acaparar, si es pel tema del politic i la Jessica, això es directament prostitució amb diners publics igual que la monarquía pero esta gent no té moral.
Bon dia, preciosa.@Kaiz Idem!
El meu dubte és; si la gran majoria diu que té moral, però no poder, potser actuaria de la mateixa forma si arribés a posseir-ne (poder)... -
@Kaiz Idem!
El meu dubte és; si la gran majoria diu que té moral, però no poder, potser actuaria de la mateixa forma si arribés a posseir-ne (poder)...@Caelumtangi
Diuen que es una bona manera de veure com son les persones donant-los poder, jo tinc una altra premisa en aquest rotllo el poder ha d,estar en mans de qui no el vol, es potser una mania però crec que marca un estandar que li treu l,erotica o l, addicció, pq Putin i Trump son adictes segurisim. -
@Caelumtangi
Diuen que es una bona manera de veure com son les persones donant-los poder, jo tinc una altra premisa en aquest rotllo el poder ha d,estar en mans de qui no el vol, es potser una mania però crec que marca un estandar que li treu l,erotica o l, addicció, pq Putin i Trump son adictes segurisim.@Kaiz I tant! també narcissistes!
sí, però a vegades penso que si es dóna poder a mans de qui no el vol, el seu lideratge pot conduir essent un titella pels que sí tenen + poder o, essent un màrtir pels qui no en tenen. -
@Kaiz I tant! també narcissistes!
sí, però a vegades penso que si es dóna poder a mans de qui no el vol, el seu lideratge pot conduir essent un titella pels que sí tenen + poder o, essent un màrtir pels qui no en tenen.@Caelumtangi
Es possible, però també els ho pot passar als libidinosos, el que si tinc clar es que ha de tenir voluntat forta i gent valenta per carregar el pes, la història de Prometeu es preciosa, però crec que hem de madurar com a societat per avançar cap a nous reptes.