Estudis d'investigadors que no sabeu qui són de Massachusetts que heu llegit estranys,
-
Estudis d'investigadors que no sabeu qui són de Massachusetts que heu llegit estranys,
i no els hi heu dit pas res!Fa temps que observo a l'entorn quotidià, que els que escriuen en un sol dit el teclat del mòbil (generalment segons la meva "mostra i percepció" abans guanyava el dit índex)
però actualment observo més persones que usen el dit polze per escriure.Enquesta per ampliar mostra:
Persones que només usen UN DIT per escriure: -
i no els hi heu dit pas res!Fa temps que observo a l'entorn quotidià, que els que escriuen en un sol dit el teclat del mòbil (generalment segons la meva "mostra i percepció" abans guanyava el dit índex)
però actualment observo més persones que usen el dit polze per escriure.Enquesta per ampliar mostra:
Persones que només usen UN DIT per escriure:tres vots amb un que escriu amb super poders, fantàstic! El Fedivers sempre dóna sorpreses
-
tres vots amb un que escriu amb super poders, fantàstic! El Fedivers sempre dóna sorpreses
This post is deleted! -
Persones que només usen UN DIT per escriure:@Caelumtangi Tinc els dits petits, però el polze és massa gros per teclejar. Amb l’índex vaig súper-ràpida.
-
@Caelumtangi Tinc els dits petits, però el polze és massa gros per teclejar. Amb l’índex vaig súper-ràpida.
@CarmePont
també uso dit índex,
amb el polze puc escriure, però vaig molt lenta, em falta pràctica. -
This post is deleted!
@VallesaNorteny jo uso per escriure dit índex, aguanto el mòbil amb la mà dreta, i amb el dit índex de la mà esquerra —que queda totalment lliure— escric. I els dretans ho fan a l'inversa.
-
@VallesaNorteny jo uso per escriure dit índex, aguanto el mòbil amb la mà dreta, i amb el dit índex de la mà esquerra —que queda totalment lliure— escric. I els dretans ho fan a l'inversa.
This post is deleted! -
This post is deleted!
@VallesaNorteny
! això sempre ho he sentit a dir, però pels esquerrans!