Bon dia a tots!☕😁
-
Bon dia a tots!
Avui, l'únic disc dur que es pot arribar a perdre pel despatx, és el meu cervell.
I ja us dic, ara mateix sense cafè equival a 166,387 pessetes!@Caelumtangi bon dia sara
-
Bon dia a tots!
Avui, l'únic disc dur que es pot arribar a perdre pel despatx, és el meu cervell.
I ja us dic, ara mateix sense cafè equival a 166,387 pessetes!@Caelumtangi si fossin 166,386 pessetes sewrien 1 euro... ho recordo perquè els decimals són com el número de la CPU del meu primer ordinador "gran", duia un intel 386
-
@Caelumtangi si fossin 166,386 pessetes sewrien 1 euro... ho recordo perquè els decimals són com el número de la CPU del meu primer ordinador "gran", duia un intel 386
This post is deleted! -
Bon dia a tots!
I ja us dic, ara mateix sense cafè equival a 166,387 pessetes!@Caelumtangi Bon dia sara...
-
@Caelumtangi Bon dia sara...
@Boqueroni bon dia!
-
@Caelumtangi bon dia sara
@Max_Headroom bon dia!
-
@Caelumtangi si fossin 166,386 pessetes sewrien 1 euro... ho recordo perquè els decimals són com el número de la CPU del meu primer ordinador "gran", duia un intel 386
@Max_Headroom
quina memòria que tens!
-
This post is deleted!
@VallesaNorteny sempre guanya la banca!
bon dia!
@Max_Headroom -
Bon dia a tots!
I ja us dic, ara mateix sense cafè equival a 166,387 pessetes!@Caelumtangi Bon dia. Avui he fet feina. He estat pintant 2 hores al matí i dues a la tarda les portes de la casa de la meva filla i estic fet una merda. Sembla que amb aquest sentit les putes pastilles fan el seu efecte. -
@Caelumtangi Bon dia. Avui he fet feina. He estat pintant 2 hores al matí i dues a la tarda les portes de la casa de la meva filla i estic fet una merda. Sembla que amb aquest sentit les putes pastilles fan el seu efecte.
@joanetdelculestret Bon dia!
Sé el treball que significa, pintar parets o portes és esgotador, però quan has finalitzat la feina, que bé que queda tot!