Esperant el tren fa una fred molecular
-
vé una llum d'algun lloc que no la veig habitual
doneu-me un segon.
Haig d'aterrar, que ja som dilluns i m'haig de portar bé tota la setmana. -
doneu-me un segon.
Haig d'aterrar, que ja som dilluns i m'haig de portar bé tota la setmana. -
@victormario no pas! és que avui veig una llum especial i bonica el cel des de l'andana del tren
-
doneu-me un segon.
Haig d'aterrar, que ja som dilluns i m'haig de portar bé tota la setmana.@Caelumtangi Avui em començat el dia com el cul. Els de Endesa han tingut el sistema de recarrega parat tot el matí i no he pogut carregar la moto quan he arribat a Barcelona. Com que feia tard per anar a fer la quimio he tingut que buscar un carregador per la Diagonal i esperar les 2 hores per carregar la moto i tornar a casa. La part positiva es que he trobat un altre bar restaurant que el portaven una parella d'avis i parlaven català. Un viatge que tenia que ser un plis plas s'ha convertit en una odiesa. -
@Caelumtangi Avui em començat el dia com el cul. Els de Endesa han tingut el sistema de recarrega parat tot el matí i no he pogut carregar la moto quan he arribat a Barcelona. Com que feia tard per anar a fer la quimio he tingut que buscar un carregador per la Diagonal i esperar les 2 hores per carregar la moto i tornar a casa. La part positiva es que he trobat un altre bar restaurant que el portaven una parella d'avis i parlaven català. Un viatge que tenia que ser un plis plas s'ha convertit en una odiesa.
@joanetdelculestret sort que al final t'ha compensat amb una cosa bona...! A vegades no surt tot com voldríem. Són d'aquells dies que millor tenir paciència.
-
doneu-me un segon.
Haig d'aterrar, que ja som dilluns i m'haig de portar bé tota la setmana.@Caelumtangi Ben dinat em trobava cansat, he anat a estirar-me una mica al llit amb el gos. A les 5 de la tarda que m'he despertat. jejejejeje
Aquesta nit m'acabare el llibre d'en Sala Marti de la Sabana a Mart. -
@Caelumtangi Ben dinat em trobava cansat, he anat a estirar-me una mica al llit amb el gos. A les 5 de la tarda que m'he despertat. jejejejeje
Aquesta nit m'acabare el llibre d'en Sala Marti de la Sabana a Mart.@joanetdelculestret Ben fet! ja diràs què tal el llibre.