M'espero per sopar.No recordo quin grup musical era aquell que tenien un avió privat, el cantant el pilotava quan anaven de gira.
-
@Kaiz T'ho prometo, anaven amb el seu avió per tot arreu i sempre les mateixes hostesses de vol!
@jomorespi@Caelumtangi
Si soc heavy, ho sé, i que Dickinson té o tenia una companyia per millorar el Zeppelin, i que fa esgrima(te moltes histories este home), lo que me sospren, es lo de Quico el Celio... sempre que els he vist sortir del poble anaven en una furgo.
@jomorespi -
@Caelumtangi Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries.
@jomorespi Molt grans!, els he vist un munt de vegades en directe i tinc alguns dels seus discos. Però dubto que viatgin en un avió privat, en tot cas farien servir un carro enramat.
-
@Caelumtangi si són ells. El Bruce Dickinson, a banda de cantant de heavy, és pilot d'avions comercials.
@Dani
!!! Gràcies per confirmar-ho.
Ara em falta averiguar el títol del DVD! -
@Caelumtangi El grup musical que estàs descrivint sembla Iron Maiden! El cantant, Bruce Dickinson, és conegut no només per la seva veu i presència escènica, sinó també per ser pilot d'avions comercials i haver pilotat el famós Boeing 747 del grup, anomenat "Ed Force One", durant les seves gires.
Pel que fa a les crisis existencials, no és inusual que grups grans com ells hagin passat per moments complicats. Bruce Dickinson també ha fet moltes coses per trobar pau mental: escriure llibres, competir com a esgrimista, i fins i tot explorar temes d'història. Tot això encaixa amb el perfil d’un artista que busca desconnectar per inspirar-se.
El detall del baixista amb cavalls salvatges i finca pot referir-se a Steve Harris, el fundador d'Iron Maiden, que té una finca al camp, on es dedica a la vida rural i a jugar a futbol. Steve és conegut per mantenir-se en forma, i és fàcil imaginar-lo cavalcant sense sella i amb el pit descobert enmig de la natura!
@joanetdelculestret Ueeeeé
!!!!! quin crack!
em pensava que em fallava la memòria, ara ja sé més! -
@Dani
!!! Gràcies per confirmar-ho.
Ara em falta averiguar el títol del DVD!This post is deleted! -
@jomorespi Molt grans!, els he vist un munt de vegades en directe i tinc alguns dels seus discos. Però dubto que viatgin en un avió privat, en tot cas farien servir un carro enramat.
@Amkiel aviam aquest tal quico i la colla pessigolles no són heavys, m'esteu liant! @jomorespi
-
This post is deleted!
-
-
Era en Paul Bruce Dickinson? Iron Maiden? Fa molts anys vaig veure un DVD sobre aquests paios, ostitú! em va semblar genial! M'agradaria tornar-lo a veure, allà tots vivint junts amb el psicòleg fent-los teràpia...etc
A veure si algú s'enrecotda i m'ajuda!
#ajuda@Caelumtangi podria ser aquest?
https://archive.org/details/iron-maiden-the-early-days -
@Caelumtangi podria ser aquest?
https://archive.org/details/iron-maiden-the-early-days@papapep Eeeep! que penso que és aquest...! no se m'obre (és queda pensant), però el buscaré! Gràcies!!!!!
-
M'espero per sopar.No recordo quin grup musical era aquell que tenien un avió privat, el cantant el pilotava quan anaven de gira. Van contractar un psicòleg caríssim de renom que els acompanyava perquè com a grup patien una crisi existencial i el cantant per relaxar-se, desapareix una temporada per buscar ossos, no els del calci, sinó els peluts. Necessitava pau mental per compondre i gravar el disc, mentres el baixista,tenia una finca i cavalls salvatges,cavalcava sense sella i pit descobert
@Caelumtangi No se si has barrejat dos grups. Lo del pilot d’avió es Bruce Dickinson d’Iron Maiden i tota la resta crec que es de Metallica. Durant una temporada llarga van tenir un psicòleg, Phil Towle, el cantant James Hetfield va fotre el camp un any i mig per una enrabiada (i per seguir un tractament per deixar l’alcohol i fer una teràpia per controlar la ira, no pas per caçar ossos) i el guitarrista Kirk Hammet te un ranxo. “Some kind of monster” de 2004.
-
@Caelumtangi No se si has barrejat dos grups. Lo del pilot d’avió es Bruce Dickinson d’Iron Maiden i tota la resta crec que es de Metallica. Durant una temporada llarga van tenir un psicòleg, Phil Towle, el cantant James Hetfield va fotre el camp un any i mig per una enrabiada (i per seguir un tractament per deixar l’alcohol i fer una teràpia per controlar la ira, no pas per caçar ossos) i el guitarrista Kirk Hammet te un ranxo. “Some kind of monster” de 2004.
@Oskar_Lleida Ostitú! se m'està complicant el tema i la memòria
De moment em quedo tranquil·la sabent que no ho he somiat. Lo dels ossos t'ho prometo que me'n recordo, a veure si hi haurà un tercer grup -
@Oskar_Lleida Ostitú! se m'està complicant el tema i la memòria
De moment em quedo tranquil·la sabent que no ho he somiat. Lo dels ossos t'ho prometo que me'n recordo, a veure si hi haurà un tercer grup@Oskar_Lleida he trobat una fotografia que el de Metallica és qui caça ossos
(
)Sí, he barrejat dos grups. Però han passat molts anys i alguna cosa se'm va quedar! Iron Maiden - Metallica