Bon dia a tots!☕😄
-
Bon dia a tots!
Que cada matí, hagi de fer un control
per l'app Adif,
de cada estació per on passa el tren,
per si vé o es queda encallat en algun punt,
em dóna la sensació que treballi per ells.@Caelumtangi Bon dia sara..
️
-
Bon dia a tots!
per l'app Adif,
em dóna la sensació que treballi per ells. -
@Caelumtangi I això si està posat a l'app
@oriol correcte! que moltes vegades ni surt el tren!
bon dia! -
@Caelumtangi bon dia. Ja veus...
Reclama'ls una prima, a vore què tal 🫣
@violistevalencia
que posin més conductors i ja estaré contenta!
bon dia! -
@Caelumtangi Bon dia sara..
️
@Boqueroni bon dia!
-
@selmins parlo de l'app Adif que tots els que agafem el tren de bon matí és el primer que fem, mirar la línia de les estacions per on passa el tren amb temps real.
Bon dia! -
@selmins parlo de l'app Adif que tots els que agafem el tren de bon matí és el primer que fem, mirar la línia de les estacions per on passa el tren amb temps real.
Bon dia!@Caelumtangi gràcies! No sabia que compartien info tan detallada
-
@Caelumtangi gràcies! No sabia que compartien info tan detallada
@selmins quan funciona bé l'app, sí !
-
Bon dia a tots!
per l'app Adif,
em dóna la sensació que treballi per ells.@Caelumtangi Fa temps que passo de Rodalies. Tot i que fa una mica de fred, vaig amb la meva Nerva a Can Fanga més content que un xinxu. Tot i que quan surto del Cínic deprés d'un xute de quimio estic una mica baldat, però val la pena. Als meus 62 anyets sortejant cotxes per el carrer Valencia com un campió, -
@Caelumtangi Fa temps que passo de Rodalies. Tot i que fa una mica de fred, vaig amb la meva Nerva a Can Fanga més content que un xinxu. Tot i que quan surto del Cínic deprés d'un xute de quimio estic una mica baldat, però val la pena. Als meus 62 anyets sortejant cotxes per el carrer Valencia com un campió,
@joanetdelculestret
!!! ja m'agradaria passar de trens! algun dia ho faré, però em compraré una moto de joguina i les curves que faré, seran de la platja al far, de qualsevol lloc! aquesta serà la meva experiència d'alt risc i d'adrenalina!
-
@joanetdelculestret
!!! ja m'agradaria passar de trens! algun dia ho faré, però em compraré una moto de joguina i les curves que faré, seran de la platja al far, de qualsevol lloc! aquesta serà la meva experiència d'alt risc i d'adrenalina!
@Caelumtangi La meva dona no havia pujat mai en una moto i ara va a treballar cada dia amb la seva Niu elèctrica fent 3 km per la C17. Ja porta fets més de 11000 km i ara no deixa la moto per res. -
@Caelumtangi La meva dona no havia pujat mai en una moto i ara va a treballar cada dia amb la seva Niu elèctrica fent 3 km per la C17. Ja porta fets més de 11000 km i ara no deixa la moto per res.
@joanetdelculestret
molt bé! el meu somni és aquest, platja i moto!