Sempre m'he rigut de mi mateixa, però estic parlant amb un nivell més amunt que el putx cotxe aquell que volava de l'Elon a l'espai,
-
Sempre m'he rigut de mi mateixa, però estic parlant d'un nivell més amunt que el putx cotxe aquell que volava de l'Elon a l'espai,
això és bo o en una edat, com que ja toca fer-s'ho mirar...ja direu -
Sempre m'he rigut de mi mateixa, però estic parlant d'un nivell més amunt que el putx cotxe aquell que volava de l'Elon a l'espai,
això és bo o en una edat, com que ja toca fer-s'ho mirar...ja direuThis post is deleted! -
això és bo o en una edat, com que ja toca fer-s'ho mirar...ja direu@Caelumtangi Ojo que sembla que podria caure el cotxe!
-
@Caelumtangi Ojo que sembla que podria caure el cotxe!
@BreyPV desballestat o sencer?
-
This post is deleted!
@Max_Headroom la cosa va que m'agrada la gent que se'n riu d'ell mateix, perquè jo també ho faig amb mi mateixa
-
@Max_Headroom la cosa va que m'agrada la gent que se'n riu d'ell mateix, perquè jo també ho faig amb mi mateixa
@Caelumtangi quan em veig a un mirall em passa això... ep...!!! agradi o no agradi, és el que deia, cada cop menys "filtres" i menys "sentit del ridícul"...
-
@BreyPV desballestat o sencer?
@Caelumtangi @BreyPV Segons la notícia en la NASA van detectar un objecte arrimant-se a la terra (més a prop que la lluna), que havien catalogat com a ovni perquè no sabien què era.
-
@Caelumtangi @BreyPV Segons la notícia en la NASA van detectar un objecte arrimant-se a la terra (més a prop que la lluna), que havien catalogat com a ovni perquè no sabien què era.
@Caelumtangi @BreyPV Al mirar han vist que era el Tesla i s'han queixat a Space X per no informar i actuar de forma ermètica. No sols pel cas, sino en general la falta de col·laboració de les empreses privades
-
@Caelumtangi @BreyPV Al mirar han vist que era el Tesla i s'han queixat a Space X per no informar i actuar de forma ermètica. No sols pel cas, sino en general la falta de col·laboració de les empreses privades
-
@BreyPV déu n'hi do!
️