"Soc la Paula Dreidemie, una immigrant argentina a Barcelona que la setmana passada es va fer viral a les xarxes gràcies a un vídeo de Barcelona Secreta"
-
"Soc la Paula Dreidemie, una immigrant argentina a Barcelona que la setmana passada es va fer viral a les xarxes gràcies a un vídeo de Barcelona Secreta"
"és veritat que evito les zones més purament catalanes de la ciutat i espero, en aquesta llarga nota d’opinió explicar la meva perspectiva a qui interessi."
https://elmon.cat/opinio/la-veritable-barcelona-secreta-migracio-i-neocolonialisme-en-temps-de-catalanofobia-1033284/Queden força coses fora. Com que des del 1939 l'Espanya imperial no existeix, o si existeix, ho fa a Mèxic, Argentina, Chile, Perú, Bolívia, i altres. Perquè qui tenia cap coneixement de res va marxar durant la guerra civil, a risc d'ésser assassinat o com a mínim maltractat pels franquistes, i en resultà una renaixença a Ciutat de Mèxic i altres. L'Espanya moderna és en gran part sorgida dels militars colpistes, els religiosos, i la pagesia, que fou la major part del que en quedà.
1/2 -
@Max_Headroom o simplement vol fer-se famosa
@spla això sobre tot, clar
-
D dgil@mastodont.cat shared this topic
-
@spla molt bonica la lliçò d'història, però està retratant la burgesia, no el poble català.
I és el poble el que està perdent la llengua i la cultura perquè la burgesia catalana sempre ha estat més ñorda que la Ñ.Un bon grapat d'excuses empaquetades amb wikidades per seguir amb la llei del mínim esforç.
Us la tradueixo: "Passo d'integrar-me, faig geto amb els meus i se em dius alguna cosa ets un feixista".
-
"és veritat que evito les zones més purament catalanes de la ciutat i espero, en aquesta llarga nota d’opinió explicar la meva perspectiva a qui interessi."
https://elmon.cat/opinio/la-veritable-barcelona-secreta-migracio-i-neocolonialisme-en-temps-de-catalanofobia-1033284/@spla Obro article. De front, menció a la teoria del gran reemplaçament. Puto Camus.
Després, equipara la anti-catalanofòbia amb aquesta teoria? Hòsties.
Finalment, cherrypicking d’una condemna per “ofendre la llengua catalana” durant el franquisme (malgrat estar prohibit el seu ús!)? Tanco article, no hi ha per on agafar-lo.
-
@spla la meva conclusió és que se sent tant a gust a una "zona no catalana de Barcelona" com un Bielorús a una zona ocupada per Russia de Ucraïna...
@Max_Headroom @spla Quan explico a la família i amics lituans la situació aquí els hi dic “Com us sentiu amb Rússia? Doncs el mateix els catalans amb Espanya”.
-
https://elmon.cat/opinio/la-veritable-barcelona-secreta-migracio-i-neocolonialisme-en-temps-de-catalanofobia-1033284/@spla
En resum, com va haver alguns colons catalans fa la hostia de temps, ara no tenim dret a queixar-nos si atenten contra la nostra cultura.
Quan em sembla que la major part dels catalanistes estaríem d'acord en dinamitar la estatua de Colom demà mateix. -
@spla
En resum, com va haver alguns colons catalans fa la hostia de temps, ara no tenim dret a queixar-nos si atenten contra la nostra cultura.
Quan em sembla que la major part dels catalanistes estaríem d'acord en dinamitar la estatua de Colom demà mateix.@Orsini ens volen callats i acceptant insults...de cap manera!
-
@Orsini ens volen callats i acceptant insults...de cap manera!
-
-
-
@pomubieng sí, és absurd remenar el passat llunyà. @Orsini
-
@pomubieng que d'esquerra no tenen res...@Orsini
-
https://elmon.cat/opinio/la-veritable-barcelona-secreta-migracio-i-neocolonialisme-en-temps-de-catalanofobia-1033284/@spla El que sempre obliden aquestes persones és que elles són filles dels colonitzadors, sobretot castellans, que van assolar Amèrica, i que nosaltres som majoritàriament fills dels que no van anar-hi. Per tant, els retrets se'ls poden aplicar, si volen, a ells mateixos.
Uns hipòcrites de llibre. -
M max_headroom@mastodont.cat shared this topic