Fa temps, no sé quin usuari - instància, va publicar una captura d'aquestes "anòmales".
-
Fa temps, no sé quin usuari - instància, va publicar una captura d'aquestes "anòmales". Sortia un cap d'una persona sense el seu cos, sobreposat dins del paisatge.
(Pot ser que aquest cap anés amb un barret?)
Algú s'enrecorda? Em podeu impulsar, si us plau? es va publicar aquí dins al Fedivers.
Gràcies!
#ajuda -
Fa temps, no sé quin usuari - instància, va publicar una captura d'aquestes "anòmales". Sortia un cap d'una persona sense el seu cos, sobreposat dins del paisatge.
(Pot ser que aquest cap anés amb un barret?)
Algú s'enrecorda? Em podeu impulsar, si us plau? es va publicar aquí dins al Fedivers.
Gràcies!
#ajudaAbans d'ahir, caminava per la platja amb els peus dins l'aigua.Faig una captura, i de reüll, just al costat del mar,veig un senyor elegant,amb barret —només durant una mil·lessima de segon, mentre feia la foto.La platja: fa uns 50 metres d'amplada i té aprox.3 Kilòmetres de llargada.No hi havia gairebé ningú.I, en acabar de fer la foto,no vaig veure el senyor enlloc—ni al costat, ni davant, ni darrere—Però això només és una anècdota.Vaig recordar que algú d'aquí, ja l'havia publicada.
-
Abans d'ahir, caminava per la platja amb els peus dins l'aigua.Faig una captura, i de reüll, just al costat del mar,veig un senyor elegant,amb barret —només durant una mil·lessima de segon, mentre feia la foto.La platja: fa uns 50 metres d'amplada i té aprox.3 Kilòmetres de llargada.No hi havia gairebé ningú.I, en acabar de fer la foto,no vaig veure el senyor enlloc—ni al costat, ni davant, ni darrere—Però això només és una anècdota.Vaig recordar que algú d'aquí, ja l'havia publicada.
La captura que vaig fer amb el senyor del barret.
(per si és de més ajuda per recordar) -
S spla@mastodont.cat shared this topic
-
(per si és de més ajuda per recordar) -
@spla a mi també se'm va quedar aquesta cara quan vaig veure la fotografia. I no vaig veure/trobar el senyor enlloc. A la platja érem 7 persones.
-
@spla a mi també se'm va quedar aquesta cara quan vaig veure la fotografia. I no vaig veure/trobar el senyor enlloc. A la platja érem 7 persones.
@Caelumtangi fa por...quina cosa més rara
-
@spla Doncs sí.
-
@spla @Caelumtangi a veure si ja han començat a tindre al·lucinacions les càmares dels mòbils.
-
@spla @Caelumtangi a veure si ja han començat a tindre al·lucinacions les càmares dels mòbils.
-
@spla Doncs sí.
@Caelumtangi @spla uy....Quin misteri
-
(per si és de més ajuda per recordar)@Caelumtangi és un esperit
-
@Caelumtangi és un esperit
@xevhi nooo! existeix segur! tot té explicació i més quan fas una captura...
-
@Caelumtangi @spla uy....Quin misteri
-
@xevhi nooo! existeix segur! tot té explicació i més quan fas una captura...
@Caelumtangi @xevhi foto analògica?
-
@Caelumtangi @xevhi foto analògica?
@GelatDeTramussos no, la vaig fer amb el mòbil @xevhi
-
@GelatDeTramussos no, la vaig fer amb el mòbil @xevhi
@Caelumtangi @xevhi alguna cosa rara del mòbil, pel que sembla.
-
@Caelumtangi @xevhi alguna cosa rara del mòbil, pel que sembla.
@GelatDeTramussos Segurament
@xevhi -
(per si és de més ajuda per recordar)@Caelumtangi Tens android amb processament d’imatge activat? Deu haver fallat a l’intentar corregir-ne alguna cosa.
-
(per si és de més ajuda per recordar)@Caelumtangi@mastodont.cat això és per que facin un capítol a caçadors de fantasmes!
Per altre banda em recorda una experiència que vaig tenir jo quan era jovenet, esperant a la parada d'autobús per anar al mercat de Sant Antoni, no ho estava passant gaire bé i una persona que no sé d'on va sortir em va posar la mà al genoll i em va dir "No et preocupis que tot surti be" i quant vaig girar-me ja no hi havia ningú...
-
@Caelumtangi@mastodont.cat això és per que facin un capítol a caçadors de fantasmes!
Per altre banda em recorda una experiència que vaig tenir jo quan era jovenet, esperant a la parada d'autobús per anar al mercat de Sant Antoni, no ho estava passant gaire bé i una persona que no sé d'on va sortir em va posar la mà al genoll i em va dir "No et preocupis que tot surti be" i quant vaig girar-me ja no hi havia ningú...
@jolupa et crec i desitjo que "tot anés a millor".