Nou kernel a #Gentoo, 6.12.21.
-
Nou kernel a #Gentoo, 6.12.21. Sempre és un moment delicat configurar-lo, compilar-lo i reiniciar el sistema.
-
Nou kernel a #Gentoo, 6.12.21. Sempre és un moment delicat configurar-lo, compilar-lo i reiniciar el sistema.
-
This post is deleted!
-
@spla mooolt bé!!! Fes la loteria avui, que estàs de sort!!!
-
This post is deleted!
@xorsch jo vaig haver de fer servir una idea que vaig tenir en el seu moment, ja que amb el llapis d'Ubuntu Live em funcionava tot perfecte, vaig mirar quins mòduls tenia carregats i, encara millor idea, vaig copiar l'arxiu .config del kernel en un llapis USB. Aquest arxiu .config el vaig copiar dins de /usr/src/linux de Gentoo per a executar make oldconfig, make etc.
Va funcionar tot. -
@spla mooolt bé!!! Fes la loteria avui, que estàs de sort!!!
@Diegstroyer loteria en forma de manual que vaig escriure amb tots els passos per a no cometre errors
-
@Diegstroyer loteria en forma de manual que vaig escriure amb tots els passos per a no cometre errors
@spla es nota molt la diferència front a un kernel genèric?
-
@spla es nota molt la diferència front a un kernel genèric?
@Diegstroyer en el seu dia vaig estar eliminant de la configuració del kernel tots els mòduls que no necessitava, optimitzant la compilació i l'inici del sistema. Això sumat a la configuració de portage, make.conf etc exactament ajustada al meu maquinari fa que sigui molt ràpid en tot el que fa.
Sí, es nota força la velocitat d'un kernel sense que tingui dotzenes de mòduls que no necessita. -
@xorsch jo vaig haver de fer servir una idea que vaig tenir en el seu moment, ja que amb el llapis d'Ubuntu Live em funcionava tot perfecte, vaig mirar quins mòduls tenia carregats i, encara millor idea, vaig copiar l'arxiu .config del kernel en un llapis USB. Aquest arxiu .config el vaig copiar dins de /usr/src/linux de Gentoo per a executar make oldconfig, make etc.
Va funcionar tot.This post is deleted!