Coses que em sorprenen al s.
-
Coses que em sorprenen al s. XXI 🧵
1- La targeta identificativa per obrir els contenidors intel·ligents, d'aspecte —color, mida + gramatge— són les mateixes, tant pel teu domicili com per empresa.
Un cop lliurades, in situ et proporcionen un retolador permanent (a tornar), per marcar i diferenciar-les tu mateix.
Excel·lent!, hem tornat a l'era dels títols a mà dels Verbatim CD-R, l'enginy de creativitat que no es perdi mai 🤪 -
caelumtangi@mastodont.catreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
2- Et remarquen sobretot, no t'equivoquis a l'hora d'obrir el contenidor intel·ligent, però atenció;
no perquè t'hagis equivocat aquell dia i no toqui vidre o orgànic, t'ho diuen perquè facis correctament la diferenciació de la targeta, que per la marca de retolador, ja et dona la seguretat com a targeta intransferibleSi duus una bossa a cada mà, queda clar; empresa (obrir amb una targeta) i domicili (amb l'altra) això sí, totes dues bosses acaben dins del mateix contenidor, sense saber
-
quina és la d'empresa i quina és, la del teu domicili corresponent.
3- Em fa aquella sensació, que els interessa més esbrinar quantes vegades obro el contenidor durant el llarg del dia i setmana (de 7 a 22 h), per saber-ne l'ús + la quantitat que es genera de residus del barri, que sí que en faig un bon ús + reciclatge pels objectius establerts per poder formar part com a ciutadana exemplar, del 70% de l'any 2030
-
Esperaré aquesta taxa justa: "qui més recicli menys pagui", i si fa falta, obriré el contenidor intel·ligent, tantes vegades com obro la porta o la nevera de casa meva durant el dia.
Fi i reciclem!
-
joanetdelculestret@friendica.opensocial.spacereplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by@Caelumtangi Quan vaig a un centre comercial i veig un tall de carn envasat en 50 tipus de plàstic diferent em poso de mala llet.
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to joanetdelculestret@friendica.opensocial.space last edited by
@joanetdelculestret I no només la carn!
-
linuxzx80@fe.disroot.orgreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by@Caelumtangi no ens enganyem, li sua el toto el reciclatge, si no haurien seguit fil per randa les recomanacions de la UE.
Això va de monitoritzar tots els nostres moviments per fer perfils personals.
Com be dius, esbrinar quantes vegades obres el contenidor i deduir quants habitants hi han a casa, a quines hores obres per esbrinar horaris de treball, per exemple, i a mes, si vas a casa d'amics o de familiars, monitoritzar els teus moviments locals si se t'acut fer el favor de llençar la brossa.
Es molt greu això. -
arensejurado@comunidad.nvda.esreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
@Caelumtangi Caaram! Ja teniu contenidors intel·ligensts allà on vius? Aquí tenim els de tota la vida. Com funcionen aquests contenidors?
-
cmoreno8@mastodont.catreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
@Caelumtangi
Ostres tu! Quin galimaties!
Jo no m'he assebentat que s'ha de llançar ni quan, crec que ho faria tot malament. -
caelumtangi@mastodont.catreplied to cmoreno8@mastodont.cat last edited by
@cmoreno8 és senzill, et regalen un calendari d'imant per la nevera, per anar seguint què i com (horaris /residus) ho has de fer.
Ara, sincerament, se me'n va més als ulls, amb l'imant que tinc d'una destinació paradisíaca -
caelumtangi@mastodont.catreplied to linuxzx80@fe.disroot.org last edited by
@linuxzx80 estic a punt de plorar, porto tota la setmana fotent la tabarra amb això (a la realitat de fóra) i ets l'únic que coincidim plenament amb els motius vertaders. Gràcies, de tot cor!
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to arensejurado@comunidad.nvda.es last edited by
@ArenseJurado no ho vulguis pas saber en detall, perquè seria l'enfilall més llarg de la història! Ja t'arribarà i quan sigui, podràs veure les incongruències
-
arensejurado@comunidad.nvda.esreplied to caelumtangi@mastodont.cat last edited by
@Caelumtangi Ah que n'hi ha incongruències?
-
caelumtangi@mastodont.catreplied to arensejurado@comunidad.nvda.es last edited by
@ArenseJurado sí, tot plegat!