Ser un número transfinito.
-
Lírica matemàtica.
(És el q té ser de lletres)
-
Lírica matemàtica.
(És el q té ser de lletres)
També tinc a la llista la teoria dels tres cossos i en preparació un tractat sobre la seva pràctica.
Tres cossos. No dos ni quatre, tres.
Els tres cossos transfinits: aquesta combinació també m'agrada -
També tinc a la llista la teoria dels tres cossos i en preparació un tractat sobre la seva pràctica.
Tres cossos. No dos ni quatre, tres.
Els tres cossos transfinits: aquesta combinació també m'agrada@angelalluna !!! just fa poc vaig trobar la teoria dels tres cossos i vaig escriure un xicotet text de ficció amb ella
️
però dels cossos transfinits mai he sentit res, qué és això? -
@angelalluna !!! just fa poc vaig trobar la teoria dels tres cossos i vaig escriure un xicotet text de ficció amb ella
️
però dels cossos transfinits mai he sentit res, qué és això?@felixarivas
Oh es poden llegir els teus tres cossos?
Això del transfinit és que estic llegint això (m'ha divertit molt) i al final els he trobat -
@felixarivas
Això del transfinit és que estic llegint això (m'ha divertit molt) i al final els he trobat -
@felixarivas
Això del transfinit és que estic llegint això (m'ha divertit molt) i al final els he trobat@angelalluna els he trobat a la wikipedia: https://es.m.wikipedia.org/wiki/N%C3%BAmero_transfinito#:~:text=En%20la%20teor%C3%ADa%20de%20conjuntos,mayores%20que%20cualquier%20n%C3%BAmero%20natural.&text=En%20la%20terminolog%C3%ADa%20moderna%2C%20al,e%20%C2%ABinfinito%C2%BB%20son%20sin%C3%B3nimos.
es veritat que semblen força suggerents 🤩 -
@angelalluna els he trobat a la wikipedia: https://es.m.wikipedia.org/wiki/N%C3%BAmero_transfinito#:~:text=En%20la%20teor%C3%ADa%20de%20conjuntos,mayores%20que%20cualquier%20n%C3%BAmero%20natural.&text=En%20la%20terminolog%C3%ADa%20moderna%2C%20al,e%20%C2%ABinfinito%C2%BB%20son%20sin%C3%B3nimos.
es veritat que semblen força suggerents 🤩@felixarivas
"Es decir, encontró que era posible “medir” el tamaño de un conjunto infinito y, de hecho, comparar el tamaño de dos conjuntos infinitos para encontrar que el de uno era “mayor” que el del otro, y elaboró una teoría..."
Des del punt de vista literari, és meravellós. Com a llenguatge matemàtic, no entenc no una sola paraula -
@felixarivas
"Es decir, encontró que era posible “medir” el tamaño de un conjunto infinito y, de hecho, comparar el tamaño de dos conjuntos infinitos para encontrar que el de uno era “mayor” que el del otro, y elaboró una teoría..."
Des del punt de vista literari, és meravellós. Com a llenguatge matemàtic, no entenc no una sola paraula@angelalluna
És fàcil.
Imagina el conjunt del nombres enters (positius i negatius) que són parells {2x, x€Z}
Imagina el conjunt dels nombres enters {x, x€Z}
Tots dos són infinits, oi?
Quin et sembla més "gran"?
De fet {2x, x€Z} c {x, x€Z}, on 'c' significa "està contingut en"
Pos això
@felixarivas -
@angelalluna
És fàcil.
Imagina el conjunt del nombres enters (positius i negatius) que són parells {2x, x€Z}
Imagina el conjunt dels nombres enters {x, x€Z}
Tots dos són infinits, oi?
Quin et sembla més "gran"?
De fet {2x, x€Z} c {x, x€Z}, on 'c' significa "està contingut en"
Pos això
@felixarivas@jordiCasas @angelalluna @felixarivas buah, el meu cap "crec" que entenc el que veu i dius excepte eixe "c". Ara, ni de conya soc capaç d'explicar-ho hahahahahaha
-
@jordiCasas @angelalluna @felixarivas buah, el meu cap "crec" que entenc el que veu i dius excepte eixe "c". Ara, ni de conya soc capaç d'explicar-ho hahahahahaha
@majo
A c B vol dir que tot element d'A és de B per força.
si x€A aleshores x€B
Fàcil, teoria de conjunts de primària
@angelalluna @felixarivas -
@majo
A c B vol dir que tot element d'A és de B per força.
si x€A aleshores x€B
Fàcil, teoria de conjunts de primària
@angelalluna @felixarivas@jordiCasas @majo @angelalluna @felixarivas
Ostitú! Brutal! passo per aquí i pregunto:
si el conjunt A tot són kiwis
i el conjunt B tot són fruites
Els kiwis són fruites? -
@jordiCasas @angelalluna @felixarivas buah, el meu cap "crec" que entenc el que veu i dius excepte eixe "c". Ara, ni de conya soc capaç d'explicar-ho hahahahahaha
-
@R Me'l vaig llegir, i també vaig veure una sèrie que van fer a Netflix...
@angelalluna @felixarivas
-
@jordiCasas @majo @angelalluna @felixarivas
Els kiwis són fruites? -
Els kiwis són fruites?@Caelumtangi @jordiCasas @majo @angelalluna @felixarivas sí, ja que A (kiwi) esta dintre (c) de B (fruites) però aquest grups no són infinits, per tant diria que no serveixen per la teoria.
-
Els kiwis són fruites?@Caelumtangi @jordiCasas @majo @felixarivas
Gràcies, Sara! Amb kiwis i fruites sí ho entenc
-
@Caelumtangi @jordiCasas @majo @felixarivas
Gràcies, Sara! Amb kiwis i fruites sí ho entenc
@angelalluna No m'he atrevit amb pastissos
@jordiCasas @majo @felixarivas