Sabíeu que Joc Internacional va treure una carta en català per a la seva versió de MYTHOS (1996), el joc de cartes col·leccionables de Chaosium?
-
Sabíeu que Joc Internacional va treure una carta en català per a la seva versió de MYTHOS (1996), el joc de cartes col·leccionables de Chaosium?
Era com si el joc de rol de LA CRIDA DE CTHULHU (1996), la versió catalana, formés part de l’univers del joc de cartes. 🤯
https://iep.lapesanta.cat/jocsderol/lacridadecthulhu/cartamythosccg/
-
Era com si el joc de rol de LA CRIDA DE CTHULHU (1996), la versió catalana, formés part de l’univers del joc de cartes. 🤯
https://iep.lapesanta.cat/jocsderol/lacridadecthulhu/cartamythosccg/
De fet, l'H. P. Lovecraft també tenia la seva carta dins del joc...
-
De fet, l'H. P. Lovecraft també tenia la seva carta dins del joc...
La il·lustració de la carta és de l'Arnal Ballester.
Era original del suplement CRISTAL DE BOHEMIA (1991), també de Joc Internacional
-
La il·lustració de la carta és de l'Arnal Ballester.
Era original del suplement CRISTAL DE BOHEMIA (1991), també de Joc Internacional
CRISTAL DE BOHEMIA (1991) contenia els 2 mòduls guanyadors del 1er concurs de Mòduls de Joc Internacional, fet el 1989.
- CRISTAL DE BOHEMIA (1989) de l'Eduard Garcia, ambientat en la Txecoslovàquia de 1923.
- ES GORG BLAU (1989) de la Xesca Guasp, ambientat a Mallorca, el 1964
-
CRISTAL DE BOHEMIA (1991) contenia els 2 mòduls guanyadors del 1er concurs de Mòduls de Joc Internacional, fet el 1989.
- CRISTAL DE BOHEMIA (1989) de l'Eduard Garcia, ambientat en la Txecoslovàquia de 1923.
- ES GORG BLAU (1989) de la Xesca Guasp, ambientat a Mallorca, el 1964
ES GORG BLAU (1989)
de la Xesca Guasp era inspirat en el llibre MALLORCA MÁGICA (1988) i venia acompanyat d'aquest mapa de la zona de Sóller. -
ES GORG BLAU (1989)
de la Xesca Guasp era inspirat en el llibre MALLORCA MÁGICA (1988) i venia acompanyat d'aquest mapa de la zona de Sóller.Algú del món del #RolEnCatalà està en contacte amb la Xesca Guasp?
Estaria bé celebrar el 30è aniversari de
LA CRIDA DE CTHULHU (1996) amb una traducció al català d'aquesta aventura ambientada a les Illes. -
Algú del món del #RolEnCatalà està en contacte amb la Xesca Guasp?
Estaria bé celebrar el 30è aniversari de
LA CRIDA DE CTHULHU (1996) amb una traducció al català d'aquesta aventura ambientada a les Illes.@lapesanta Hola, he estat investigant una mica i la única cosa que trobo es un grup de Facebook de socis i antics socis del Club Arioch (tinc entès que ella en formava part):
-
@lapesanta Hola, he estat investigant una mica i la única cosa que trobo es un grup de Facebook de socis i antics socis del Club Arioch (tinc entès que ella en formava part):
-
@lapesanta Doncs segons com Facebook (
) pot ser la única via per poder intentar trobar-la.
-
@lapesanta Doncs segons com Facebook (
) pot ser la única via per poder intentar trobar-la.
@eldadoinquieto
Jo m'he esborrat de Facebook, Instagram,etc... -
@eldadoinquieto
Jo m'he esborrat de Facebook, Instagram,etc...@lapesanta @eldadoinquieto mem què es pot fer...
Si sabeu d'on és hi oodria anarDonau-me totes ses dades que sapigueu d'ella
-
@lapesanta @eldadoinquieto mem què es pot fer...
Si sabeu d'on és hi oodria anarDonau-me totes ses dades que sapigueu d'ella
@cibersheep @lapesanta @eldadoinquieto si no vaig malament és Xesca Guasp Bou, cofundadora del club de rol Arioch, que aparentment deixaren d'existir el 2015 a Ciutat. A la fitxa de Facebook hi ha un número de telèfon, si vols fer d'investigador
-
@cibersheep @lapesanta @eldadoinquieto si no vaig malament és Xesca Guasp Bou, cofundadora del club de rol Arioch, que aparentment deixaren d'existir el 2015 a Ciutat. A la fitxa de Facebook hi ha un número de telèfon, si vols fer d'investigador
@Comely som «súper detectius a Calvià» Xd @lapesanta @eldadoinquieto
-
@Comely som «súper detectius a Calvià» Xd @lapesanta @eldadoinquieto
@cibersheep @Comely @lapesanta @eldadoinquieto estic seguint les vostres investigacions
com si fos una novel·la per entregues
-
@cibersheep @Comely @lapesanta @eldadoinquieto estic seguint les vostres investigacions
com si fos una novel·la per entregues
@R @Comely @lapesanta @eldadoinquieto Ouh. Crec que he desbloquejat un record: on es va fundar el club de rol, hi vivia un amic meu de la infància... mem...
-
@R @Comely @lapesanta @eldadoinquieto Ouh. Crec que he desbloquejat un record: on es va fundar el club de rol, hi vivia un amic meu de la infància... mem...
@cibersheep @R @Comely @lapesanta @eldadoinquieto
Uns quants membres del Club Arioch van muntar el Club Testaferro. No sé si aporto molt com a pista... -
Uns quants membres del Club Arioch van muntar el Club Testaferro. No sé si aporto molt com a pista...@cibersheep @R @Comely @lapesanta @eldadoinquieto
He trobat això de l'any 2020
(no sé si és el Club que esteu parlant, perquè no estic molt posada en el tema...)
#CercaXesca -
(no sé si és el Club que esteu parlant, perquè no estic molt posada en el tema...)
#CercaXesca@Caelumtangi @cibersheep @R @lapesanta @eldadoinquieto què interessant! M'encanta el hashtag!
-
#CercaXesca@Caelumtangi doncs sí, però crec que devers el 2013 Arioch va canviar de presidenta. Això no lleva que sigui interessant, que segur que la coneixien