Marxar de Whatsapp (per evitar els anuncis personalitzats) per anar a Signal ja és un pas però els servidors de Signal son AWS d'Amazon ❌.
-
Marxar de Whatsapp (per evitar els anuncis personalitzats) per anar a Signal ja és un pas però els servidors de Signal son AWS d'Amazon
. És marxar del foc per caure a les brases.
On no et cremes i no hi ha perill de que puji la temperatura és amb #DeltaChat:- Molt fàcil de fer anar
- no demana número de telèfon
- servidors federats i a Europa
- xifrat per defecte, persona a persona, i en els grups
- programari lliure
- muntar servidor propi
- móbil i PC sincronitzats -
Marxar de Whatsapp (per evitar els anuncis personalitzats) per anar a Signal ja és un pas però els servidors de Signal son AWS d'Amazon
On no et cremes i no hi ha perill de que puji la temperatura és amb #DeltaChat:- Molt fàcil de fer anar
- programari lliure
- muntar servidor propi
- móbil i PC sincronitzats@spla i que tal Matrix?, fa temps que vinc escoltant-lo, però no tinc cap experiència amb ell. Gràcies.
-
@spla i que tal Matrix?, fa temps que vinc escoltant-lo, però no tinc cap experiència amb ell. Gràcies.
@joseamastodon Matrix és lent, extremadament lent si vols unir-te a sales. Molt difícil de fer anar.
A més, hi ha un servidor d'identitat central que té les dades de tothom. -
@joseamastodon Matrix és lent, extremadament lent si vols unir-te a sales. Molt difícil de fer anar.
A més, hi ha un servidor d'identitat central que té les dades de tothom.@spla doncs ja està decidit
-
@spla doncs ja està decidit
@joseamastodon ben fet!
-
- programari lliure
- muntar servidor propi
- móbil i PC sincronitzats@spla amb el que em va costar, convèncer família i amics, d’anar-nos-en a Signal. Ja fa anys i encara m’ho recorden ara
-
@spla amb el que em va costar, convèncer família i amics, d’anar-nos-en a Signal. Ja fa anys i encara m’ho recorden ara
@JCarles_Navarro he mogut família i amics a Telegram, després a Signal i ara tinc la meitat de la família ja a DeltaChat.
Costa però confien en el meu criteri, saben que recomano el millor per a ells. -
- programari lliure
- muntar servidor propi
- móbil i PC sincronitzats@spla I que n'opines, de Session?
-
@spla I que n'opines, de Session?
@Kodamas ara m'has enganxat, vaig provar Session fa temps, tenia bona pinta però em va durar poc, no recordo el motiu.
-
@JCarles_Navarro he mogut família i amics a Telegram, després a Signal i ara tinc la meitat de la família ja a DeltaChat.
Costa però confien en el meu criteri, saben que recomano el millor per a ells.@spla es queixen que no hi troben ningú, a part de nosaltres
També vam fer parada a Telegram, però molt
breu (i encara se’n recorden). Deixaré passar un temps, abans de tornar amb la matraca…