Doncs em sembla bé que Pedro Sánchez no convoqui eleccions anticipades.
-
Doncs em sembla bé que Pedro Sánchez no convoqui eleccions anticipades. En aquest país agrada massa acusar i enterrar al rival polític abans del judici.
I encara pitjor, periodistes i tertulians diversos també ho estan fent, perquè els hi mana qui paga. -
Doncs em sembla bé que Pedro Sánchez no convoqui eleccions anticipades. En aquest país agrada massa acusar i enterrar al rival polític abans del judici.
I encara pitjor, periodistes i tertulians diversos també ho estan fent, perquè els hi mana qui paga.@spla Si el pressionen molt encara canviarà d'opinió. La corrupció és el càncer de la democràcia.
-
@spla Si el pressionen molt encara canviarà d'opinió. La corrupció és el càncer de la democràcia.
@CarmePont diria més, Espanya és un pou de corruptes però no acusem fins que es demostri i es jutgi.
-
I encara pitjor, periodistes i tertulians diversos també ho estan fent, perquè els hi mana qui paga.@spla Que mani Sánchez o un altre al país dels veins no és gaire interessant. El que és interessant és les punyalades que es claven. Com estem nosaltres de desunits el mínim que podem desitjar és que els nostres enemics -no hi ha cap dubte que ho són-també ho estiguin. Si així ja ens apallissen imagina't units.