Trobo excessiu (pressió social/aparença) de viure i celebrar l'orla com si anessin a recollir un premi a la catifa vermella.
-
@Caelumtangi @majo a mi també m'exploten altres coses...
-
@Caelumtangi @majo a mi també m'exploten altres coses...
-
@Caelumtangi @dgil @majo @Ibnussabel de tot això que parleu hi veig una mena de comunió "laica" subliminal.
-
Trobo excessiu (pressió social/aparença) de viure i celebrar l'orla com si anessin a recollir un premi a la catifa vermella. Què sabré jo, que quan vaig acabar COU, alguns professors van ajuntar unes taules de la classe + un pica-pica amb pa i fuet.
@Caelumtangi
El pa amb fuet, es la clau, tot lo altre, com posar, les autoritats del poble🤭, o martingales es absurd i denigrant per la mateixa inteligencia que se,ls suposa -
@Caelumtangi
El pa amb fuet, es la clau, tot lo altre, com posar, les autoritats del poble🤭, o martingales es absurd i denigrant per la mateixa inteligencia que se,ls suposa@Kaiz i tant! el pa amb fuet no pot faltar, és el "valor afegit":de tot esdeveniment.
-
@Kaiz i tant! el pa amb fuet no pot faltar, és el "valor afegit":de tot esdeveniment.
This post is deleted! -
@Caelumtangi @dgil @majo @Ibnussabel de tot això que parleu hi veig una mena de comunió "laica" subliminal.
@vmateusimeon @Caelumtangi @majo @Ibnussabel jejeje, si, totalment. És com una mena de ritual d'acceptació social, que formes part de la comunitat. Una litúrgia en tota regla.
-
This post is deleted!
-
@violistevalencia Però això no és pot parar? Si ho promou l'escola i molts pares/mares no hi estan d'acord, no entenc perquè es fa...
@Caelumtangi
️ pel mateix motiu que un/a acaba estrenant-se als 12 anys i tothom al centre s'entera? Fina on jo ho estic vivint com a docent, no sempre ho promou el centre
La pressió social és molt roïna.
-
@Caelumtangi
️ pel mateix motiu que un/a acaba estrenant-se als 12 anys i tothom al centre s'entera? Fina on jo ho estic vivint com a docent, no sempre ho promou el centre
La pressió social és molt roïna.
@violistevalencia ufff!
️