@papapep Ahir estava a la platja i les ones em varen portar dins del cap una resposta errònia que et vaig donar en un tut sobre una pregunta de l'examen de filosofia PAU i, no m'ho vares fer veure (per part de la teva humilitat)
-
@papapep Ahir estava a la platja i les ones em varen portar dins del cap una resposta errònia que et vaig donar en un tut sobre una pregunta de l'examen de filosofia PAU i, no m'ho vares fer veure (per part de la teva humilitat)
Si no vaig errada vaig confondre el període modern amb filosofia moderna. -
Si no vaig errada vaig confondre el període modern amb filosofia moderna.@Caelumtangi "higa mia", jo de filosofia el justet, o sigui que se me'n poden passar de qualsevol calibre.
No sé a quina platja vas, però et porta coses molt rares...la meva solia portar algues, meduses i condons usats... -
@Caelumtangi "higa mia", jo de filosofia el justet, o sigui que se me'n poden passar de qualsevol calibre.
No sé a quina platja vas, però et porta coses molt rares...la meva solia portar algues, meduses i condons usats...@papapep
!!!
(algunes vegades penso amb tots vosaltres, tampoc és dolent)